خبرگزاری کار ایران

غرضی در گفت‌وگو با ایلنا:

برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام خواهم کرد/ چه تأیید صلاحیت بشوم و چه رد صلاحیت، عملکرد من برای مردم ماندگار خواهد بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۲۲۳

غرضی گفت: ما به عنوان سرباز ملت و انقلاب بیش از هفتاد سال است که مسئولیت پذیرفته‌ایم برهمین اساس امروز نیز برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنیم.

سید محمد غرضی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص اعلام کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار کرد: ما به عنوان سرباز ملت و انقلاب بیش از هفتاد سال است که مسئولیت پذیرفته‌ایم و امروز نیز برای انتخابات ثبت نام می‌کنیم.

وی افزود: شرکت در انتخابات بیشتر به مفهوم این است که مردم از مجموعه چهل سال گذشته که چرا در این حد گرفتاری برای مردم درست شده است، مطلع شوند. همانگونه که در سال ۹۲ من مردم را مطلع کردم که دولت‌ها و مجلس‌ها و قوه قضاییه، دستگاه‌های قاطع هستند که حقوقشان بر حقوق جامعه ارجحیت یافته و حقوق مردم توسط صاحبان امتیاز مصادره شده است و صریحاً‌ اعلام کردم که دولت‌ها دست در جیب فقرا کرده‌اند در حالی که در سایر کشورها، دولت‌ها به مردم کمک می‌کنند.

غرضی گفت: امروز مردم متوجه می‌شوند که این دولت‌ها نتوانسته‌اند رضایت مردم را جلب کنند. بیشتر وظیفه ما این است که مردم را مطلع کنیم و به دولت‌ها هشدار دهیم. در سال ۹۲ سیلابی آرا را از بین برد. مقطعی گفتند ۴۲ میلیون رأی و سپس گفتند ۳۷ میلیون رأی که من به صلاح کشور و نظام ندانستم این موضوعات را مطرح کنم. توصیه من به ملت این است که حتماً‌ از این حرف پشتیبانی کنند که حقوق عامه بر حقوق خاصه ترجیح دارد.

وی در خصوص تأیید صلاحیت خود توسط شورای نگهبان نیز گفت: بنده معرف حضور مردم و شورای نگهبان هستم و اینگونه بیان شده که ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم و شورای نگهبان نیز وظیفه خود را انجام می‌دهد. زمانی که مردم مبارزه می‌‎کردند، شورای نگهبان و مجلسی نبود و همه وظیفه خود را انجام می‌دادند. امروز نیز من وظیفه خود را انجام می‌دهم و شورای نگهبان نیز براساس اصول خود رأی می‌دهد. چه تأیید صلاحیت بشوم و چه رد صلاحیت، عملکرد ما برای مردم ماندگار خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز