خبرگزاری کار ایران

گزارش سخنگوی ستاد انتخابات کشور در پایان دومین روز از ثبت‌نام انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی/ موسوی: در مجموع ثبت نام ۱۱۰ نفر تا ساعت ۱۹ امروز قطعی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۶۳۹۱

دبیر ستاد انتخابات کشور گزارش تجمیعی از ثبت نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی تا پایان روز دوم ثبت نام را به تفکیک حوزه های انتخابیه، جنسیت و سطح تحصیلات ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سید اسماعیل موسوی دبیر ستاد انتخابات کشور، با اعلام این خبر گفت: تا ساعت ۱۹ امروز دوشنبه نهم فروردین ماه؛ دومین روز از فرصت هفت روزه ثبت نام انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع روز اول و دوم ثبت نام، برای ۶ حوزه انتخابیه مشمول این انتخابات، ثبت نام  ۳ زن و ۱۰۷ مرد نهایی شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، با بیان جزئیات این ثبت نام ها، گفت: در مجموع از آغاز ثبت نام در روز اول تا ساعت ۱۹ امروز، ثبت نام  ۱۰ نفر برای حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه، ۸ نفر برای حوزه انتخابیه بهار و کبودر آهنگ، ۱۵ نفر برای حوزه انتخابیه تفرش، ۶۷ نفر برای حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر، ۲ نفر برای حوزه انتخابیه گچساران و ۸ نفر برای حوزه انتخابیه میانه قطعی شد.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور، در خصوص تحصیلات داوطلبان ثبت نام شده گفت: تا ساعت ۱۹ امروز، از مجموع ۱۱۰ نفری که ثبت نامشان نهایی شده است، ۷ نفر دارای تحصیلات حوزوی، ۱۳ نفر دارای مدرک دکتری، ۸۵ نفر کارشناسی ارشد و ۵ نفر لیسانس هستند.

موسوی افزود: اطلاعات تکمیلی متعاقبا از طریق پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، اعلام می شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور در پایان با اشاره به شیوع کرونا در کشور و ضرورت رعایت فاصله گذاری اجتماعی، به افرادی که قصد دارند در انتخابات میان دوره ای مجلس شورای اسلامی ثبت نام کنند، توصیه کرد: با استفاده از ۲ روش الکترونیک پیش بینی شده برای ثبت نام از طریق موبایل یا رایانه شخصی که در پرتال وزارت کشور به آدرس www.moi.ir در دسترس است، برای ثبت نام اقدام کنند و صرفا برای نهایی کردن ثبت نام خود به فرمانداری مرکز حوزه انتخابیه خود و یا وزارت کشور مراجعه کنند.

شایان ذکر است، ثبت نام داوطلبین انتخابات اولین میان دوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا ساعت ۱۸ روز ۱۴ فروردین ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز