خبرگزاری کار ایران

واعظی به مناسبت روز جوان:

اعتماد به جوانان همیشه نتایج درخشانی را به دنبال داشته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۲۹۹

رئیس دفتر رئیس‌جمهور میلاد مسعود حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را به تمامی هموطنان، خصوصا جوانان ارزشمند و با لیاقت کشورمان تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در پیام اینستاگرامی خود تصریح کرده است که استفاده از ظرفیت جوانان جز شعارهای محوری انقلاب اسلامی بود و این تاکید وجود داشت که در کارهای بزرگ به جوانان اعتماد شود.

به گفته واعظی، این رویکرد در سال‌های ابتدایی انقلاب و خصوصاً سالهای جنگ تحمیلی کاملاً در کشور مشهود بود و نتایج بسیار خوبی را به بار آورد. البته الحق و الانصاف اعتماد به جوانان همیشه نتایج درخشانی را به دنبال داشته و هیچگاه موجب پشیمانی نشده است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور در ادامه نوشت: اینجانب شخصاً همیشه به توان، انگیزه و دانش جوانان ایمان داشته‌ام و در مسئولیت‌هایی که بر عهده‌ام بوده، سعی کرده‌ام تا حد امکان از این ظرفیت عظیم بهره ببرم.

به گفته وی در دولت تدبیر و امید نیز به دلیل تاکید ویژه شخص رئیس‌جمهور، نگاه بسیار مثبتی به جوانان وجود داشته و دارد. چنانکه به گواهی آمار و ارقام، طی سالهای گذشته شاهد رشد اعتماد به جوانان در مسئولیت‌های ارشد و میانی بوده‌ایم.

وی افزود: این سیاستی است که تا واپسین روزهای دولت تدبیر و امید در دستور کار خواهد بود. جوانان سرمایه این کشورند و ما در دولت خود را ملزم به بهره‌گیری از این سرمایه ارزشمند می‌دانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز