خبرگزاری کار ایران

در پیام نوروزی سرلشکر موسوی مطرح شد:

در نوروز و هر روز، جان را تضمین امنیت و اقتدار ایران خواهیم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۳۴۹

فرمانده کل ارتش در پیام نوروزی به مناسبت سال ۱۴۰۰ تاکید کرد: ارتش در سنگرهای افتخار در مرزهای زمینی، پایگاه‌های پدافندی، آسمان، دریا و آب‌های آزاد حضور دارد و خاطر ملت و رهبر معظم انقلاب آسوده باشد که در نوروز و هر روز، جان را تضمین امنیت و اقتدار ایران خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت فرا رسیدن سال ۱۴۰۰ هجری خورشیدی  پیامی را منتشر کرد که به شرح زیر است:

بهاران از دیرباز، وعده گذر از دشواری‌ها و روی‌آوردن به شادکامی و شادروزی‌هاست. فرصت اندیشیدن و شکرانه به جای آوردن و طلب رزق و برکت از درگاه ربوبی و مجال مواسات و دست یکدیگر را برادرانه گرفتن. در این فرصت شادکامی اما علاوه بر شکر نعمت ارزنده ولایت، شکر دو نعمت مغفول «امنیت» و «سلامت» را هم باید به جای آورد و بانیانش را ستود؛ مجاهدان عرصه دفاع از سرزمین و جغرافیای پر افتخار ایران اسلامی و عزیزان مدافع سلامت که امسال را هم در سنگر خدمت به ملت عزیز طی می‌کنند، جان به میدان آورده و خالصانه و بی‌دریغ از راحت خود و نزدیکانشان برای تکلیف و آرمان بلندشان می‌گذرند.  

در ادامه این پیام آمده است: نوروز مهدوی امسال هم جمع کثیری از رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سنگرهای افتخار و اعزاز ملت بزرگ، در مرزهای زمینی و پایگاه های پدافندی حضور دارند، دلاورانی در آسمان بلند ایران، پرواز شکوهمندشان را استمرار می‌دهند و دریادلانی در دریاهای ایران عزیز و در آبهای آزاد جهانی، امواج پرتلاطم اقیانوس‌ها را به تسخیر ملت بزرگ ایران در می‌آورند و خاطر ملت و رهبر معظم انقلاب آسوده باشد که در نوروز و هر روز، جان را تضمین امنیت و اقتدار ایران عزیز خواهیم کرد.

سرلشکر موسوی در این پیام یادآور شد: شرح قهرمانی‌های ارتش را بسیار گفته‌ایم و هر چه روایت شده، کمتر از شأن ارتشیان بوده است و به مدد همین عزیزان وعده می‌دهیم که تا همیشه تاریخ برای عزت و افتخار میهن عزیز اسلامی و ملت بزرگ تلاش کنیم. اما آنکه ذکرش ناگفته مانده، مجاهدت عظیم و ستودنی خانواده‌های جلیل‌القدری است که از آسایش و آرامش خود برای آسودگی ملت بلند ایران گذشته، هر روز رخت رزم عزیزانشان را مهیا می‌کنند و با تبرک قرآن، رایحه اسپند و طراوت آب، بدرقه عرصه ایثارشان می‌کنند. عزمتان ستودنی است و ایثارتان بزرگ و فاطمی. ایثار ارتشیان و اقتدار ایران، وامدار قداست چادر نماز شما و لحظه لحظه نماز حاجت و دعا و مناجات عارفانه و عاشقانه‌تان است؛ قدردان شکوه ایثارتان هستیم.

در ادامه پیام فرمانده کل ارتش آمده است: ضمن عرض تبریک فرارسیدن سال نو در پیشگاه امت بزرگ و رهبر معظم انقلاب و در تبعیت از فرمان بلند معظم له به استحضار می رسانم ارتش جمهوری اسلامی ایران جبهه تلاش خود را در سال نو، حول این محور قرار می دهد که در امر تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها، بیش از گذشته، یار و یاور ملت و در کنار دانشمندان، متخصصان و صنعتگران کشور عزیزمان و پشتیبان آنان باشد.

سرلشکر موسوی در این پیام تاکید کرد: تولید و کاربرد محصولات دفاعی کاملا ایرانی، اعم از سامانه های زمین پایه، هواپایه، دریاپایه و پدافندی و تجهیزات مهندسی و فناورانه با مشارکت مراکز دانشگاهی کشور و استقبال از ابتکارات، محصولات دفاعی و خدماتی مرتبط با حوزه فعالیت ارتش، ارتقای توان فنی و مهندسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، شتاب بخشیدن به امر پاکسازی اراضی آلوده به مین و مواد منفجره برجای مانده از جنگ تحمیلی و امنیت بخشی حداکثری به اراضی مرزی برای رونق تولیدات کشاورزی و صنعتی کشور، تامین امنیت تجارت دریایی و ارتقای فعالیت های مهارت افزایی سربازان بخشی از فعالیت های ارتش در این مسیر خواهد بود.

فرمانده کل ارتش در پایان این پیام آورده است: از خداوند منان مسالت داریم که در سنه و سده جدید و در پرتو رهبری‌های حکیمانه پرچمدار انقلاب، پیروزی‌های امت اسلامی‌مان فزونی بگیرد و آرمان بلند ملت ایران و انقلاب اسلامی با تحقق تمدن نوین اسلامی و در اوج آن ظهور حضرت منجی برآورده شود؛ باشد که این نوروز انتظار، نوروز فرج امام زمان باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز