خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در گفت‌وگو با ایلنا:

نارضایتی و گلایه از سوءمدیریت‌ها نباید به «عدم مشارکت» در انتخابات منجر شود/ در مقابل مشکلات باید «رویه فعالانه» را انتخاب کنیم نه «رویه منفعلانه»

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۰۳۵

نماینده خمینی‌شهر در مجلس یازدهم گفت: انسانی که از «رویه فعال» پیروزی می‌کند به‌جای «رویه منفعلانه» درچنین شرایطی به صحنه می‌آید و اوضاع را به نفع خود و دیگران عوض می‌کند. لذا اگر مردم بخواهند رویه‌ها و اشتباهات گذشته و سوءمدیریت‌ها عوض شود چاره‌ای جز این نیست که به صحنه بیایند، در انتخابات شرکت کنند.

محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آغاز سال نو و مهمترین اولویت کشور در این سال، گفت: ما طبق دعایی که در دعای شروع سال همه می‌خوانیم، از خدا می‌خواهیم همانطور که تحول در طبیعت ایجاد می‌کند، حال ما را به سمت احسن‌الحال متحول بگرداند. این یک مبنا و یک سبکی از زندگی است که از سوی معصومین در قالب دعا به ما رسیده است و به این معناست که همواره در مسیر تحول به سمت پیشرفت و رشد قدم برداریم.

وی ادامه داد: اگر این مبنا را به عنوان پایه کار قرار دهیم، علی‌القاعده هم مردم عزیز ما، هم مجلس انقلابی، هم دولت و قوه قضائیه باید به سمت تحول جلو بروند. برای ایجاد تحول و بهبود شراط نیاز است که بسیاری از رویه‌های غلط را اصلاح کنیم. همینطور مسئولان هم نیاز است بسیاری از کم‌کاری‌ها و کاستی‌هایی که در راستای خدمت‌رسانی و انجام وظیفه داشته‌اند، را اصلاح کنند و در مجموع اگر ما به سمت اصلاح خطاهای گذشته و در پیش گرفتن رویه های درست قدم برداریم، طبیعتاً سال جدید را به سمت اعتلا و پیشرفت سپری خواهیم کرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به نامگذاری هر سال توسط رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: مقام معظم رهبری هر سال را با یک نامی نامگذاری می‌کنند، این نامگذاری صرفا یک اسم بدون محتوا نیست بلکه همراه خود پیام دارد که آن پیام دارد جهت گیری مسئولین و مردم را مشخص می‌کند.

وی افزود: همچنین می‌دانیم که در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری در قالب شعارهای سال مسائل اقتصادی را به عنوان جهت‌گیری کلی مطرح کرده‌اند و در پیام هایی که به سه قوه ارسال می‌کنند هم به مساله فرهنگ در کنار اقتصاد تاکید دارند، لذا ما موظف هستیم که در مسیر اعتلای فرهنگی و اقتصادی پیش برویم.

نقدعلی با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جدید بیان داشت: مساله انتخابات هم یکی از تحولات است، چراکه ما از بعضی رویه‌ها در شوراهای اسلامی راضی نیستیم و همینطور انتقاداتی به قوه مجریه داریم؛ خب مردم اگر بخواهند تحول و تغییر در سیستم اجرایی کشور رقم بخورد این محقق نمی‌شود مگر اینکه مردم در انتخابات مشارکت کرده و انتخاب‌های مناسب داشته باشند.

وی در پایان با تاکید بر اهمیت حضور مردم در انتخابات، تصریح کرد: شاید مردم به دلیل گله‌مندی و نارضایتی از سوءمدیریت‌ها بعضاً فکر کنند چاره کار این است که در انتخابات شرکت نکنند؛ در حالیکه چنین نیست. انسانی که از «رویه فعال» پیروزی می‌کند به‌جای «رویه منفعلانه» درچنین شرایطی به صحنه می‌آید و اوضاع را به نفع خود و دیگران عوض می‌کند. لذا اگر مردم بخواهند رویه‌ها و اشتباهات گذشته و سوءمدیریت‌ها عوض شود چاره‌ای جز این نیست که به صحنه بیایند، در انتخابات شرکت کنند و بهترین گزینه‌های مدنظر خود را در شوراها و ریاست جمهوری انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز