خبرگزاری کار ایران

واعظی:

هیچ مسئولی واکسن نزده است/ تکلیف واکسن‌ها قبل از ورود به کشور مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۴۰۱۷

رئیس دفتر رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ مسئولی واکسن نزده است، گفت: تکلیف همه واکسن‌ها قبل از ورود واکسن به کشور در ستاد ملی کرونا مشخص شده است.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور درباره برخی شایعات مبنی بر استفاده غیرقانونی از واکسن کرونا و اقدامات دولت در این زمینه گفت: تکلیف همه واکسن‌ها قبل از ورود واکسن به کشور در ستاد ملی کرونا مشخص شده است. یعنی مشخص کرده‌ایم هر مقدار واکسنی که در دسترس ما قرار گرفت چگونه و به چه قشر از مردم تزریق شود و به طور روشن و صریح تعداد واکسن‌هایی که وارد کشور می‌شود را اعلام کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴۰۰ هزار دوز واکسن روسی و ۲۵۰ هزار دوز واکسن چینی دریافت کرده‌ایم، گفت: علاوه بر این صدهزار واکسن پاستور در اختیار ما است و تا صد هزار واکسن هندی هم وارد کردیم و ۳۰۰ هزار واکسن دیگر هم در اختیار ما قرار می‌گیرد.

واعظی ادامه داد: اولویت اول، تزریق واکسن به کادر درمانی بود که در بخش‌های کرونا کار می‌کردند. افراد بالای ۶۵ سال، کسانی که بیماری‌های زمینه‌ای دارند و کسانی که در آسایشگاه‌ها هستند در اولویت دریافت واکسن هستند. تاکنون عین همین دستورالعمل انجام شده و هیچ مسئولی واکسن نزده است و این را به صراحت می‌گویم برنامه به همان ترتیب پیشرفته است.

وی با اشاره به تاکید رئیس جمهور بر اعمال نظارت در توزیع واکسن‌ها برای اطمینان بخشی به مردم، اظهار کرد: مردمی که به کادر درمان تا این حد اطمینان کرده‌اند و این‌قدر با آن‌ها همکاری نزدیک داشته اند طبیعی است در ادامه هم به آن‌ها اطمینان می‌کنند که واکسن‌ها بر اساس جدول اعلام شده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز