خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

صالحی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی را گرامی داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۵۵۴

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران با صدور پیامی ضمن گرامیداشت فرارسیدن نوروز ۱۴۰۰ خورشیدی، گفت: امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دلهای همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.

به گزارش ایلنا، متن پیام علی اکبر صالحی به شرح زیر است:

ناگفته پیداست که اینجانب و بسیاری از دلباختگان و عاشقانِ فرهنگ و تمدّن ایرانی – اسلامی در آستانۀ ورود به آخرین سالِ قرنِ حاضر و آغاز فصل جدید، احساسی دوگانه و ناهمگون را تجربه می‌کنیم. براستی چگونه می‌توان همچون سالهای گذشته، با اطمینان خاطر و شادی مستانه از طلوعِ خورشیدِ حیات بخش بهار سخن گفت و تصویرِ جمع قابل توجهّی از هموطنان عزیز از جمله هنرمندان، ورزشکاران و اهالی اندیشه و سیاست را از نظر دور داشت که در کمندِ این ویروسِ منحوس گرفتار آمدند و رُخ در نقابِ خاک کشیدند.

اینجانب ضمن گرامیداشت فرا رسیدن نوروز خجسته باستانی، به نمایندگی از سوی خانوادۀ بزرگ و افتخارآفرینِ صنعت هسته‌ای، مراتب همدردی عمیق خود را به پیشگاه خانواده‌های مکرَّمِ جان باختگانِ سال ۱۳۹۹ خورشیدی اعلام کرده و برای همۀ درگذشتگان علوّ درجات و برای وابستگان و دلبستگانِ آنان، صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم. امید است یزدانِ پاک به حرمت و میمنتِ ایّامِ فرخندۀ میلاد مسعودِ جان جهان و قطبِ عالمِ امکان، حضرت بقیه الله الاعظم (عج) بر جمله ابنای بشر خاصّه ملّت بزرگ و تمدّن سازِ ایران رحمت آوَرَد و زنگارِ غم و محنت را از دلهای همه ساکنان و عاشقانِ قلمرو ایرانِ فرهنگی و حوزه تمدّنیِ زبان فارسی بِزُداید.
 
بیا که خاکِ رَهَت لاله زار خواهد شد
زبَس که خونِ دل از چشمِ انتظار چکید
گذشت عمر و به دل عشوه میخریم هنوز
که هست در پی شامِ سیاه ، صبح سپید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز