خبرگزاری کار ایران

در همایش تجلیل از حماسه‌سازان والفجر ۸؛

۷ عنوان کتاب با موضوع پدافند هوایی در دفاع مقدس رونمایی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۲۴۷

از هفت عنوان کتاب با «موضوع پدافند هوایی در دفاع مقدس» در همایش تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و حماسه‌سازان عملیات غرورآفرین والفجر ۸ رونمایی شد.

 به گزارش ایلنا، همایش تکریم و تجلیل از پیشکسوتان و حماسه‌سازان عملیات غرور آفرین والفجر ۸ با حضور سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، سرتیپ علی محبی رییس کانون بازنشستگان ارتش و جمعی از پیشکسوتان پدافند هوایی در سالن مطهری ستاد نیروی پدافند هوایی برگزار شد.

سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی در این همایش گفت: ما باید از ارزش‌های والایی که از دوران دفاع مقدس کسب کرده‌ایم، الگو بگیریم و امید داریم که جوانان امروز و آینده با بهره‌گیری از دانش جدید و تجربیات پیشکسوتان برای دفاع از کشور گام‌های اساسی در حوزه‌های مختلف بردارند.

وی افزود: رزمندگان، ایثارگران و فرماندهان در دفاع مقدس کارهای بزرگ و شایسته‌ای انجام دادند تا ذره‌ای از خاک وطن در دست دشمن باقی نماند.

سرتیپ براتعلی غلامی فرمانده اسبق پدافند هوایی در این همایش گفت: عملیات والفجر ۸ نقطه عطف، اوج‌گیری و دگرگون شدن پدافند هوایی بود.

وی افزود: موفقیت در این عملیات مدیون تلاش‌های دو بزرگمرد بود یک شهید بزرگوار منصور ستاری که از دو ماه قبل مشغول طراحی عملیات بود و دوم شهید عباس بابایی؛ پدافند هوایی باید قدردان این دو عزیز باشد.

بنابر این گزارش در این همایش از هفت عنوان کتاب با عناوین «پدافند هوایی خارک در هشت سال دفاع مقدس»، «ما همه بودیم»، «نقش دیده‌بان بصری در هشت سال دفاع مقدس»، «کالک (گسترش سامانه‌های پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس)»، «نقش پدافند هوایی در عملیات والفجر ۸»، «روایت پدافند هوایی در هشت سال دفاع مقدس»، «نقش پدافند هوایی در عملیات کربلای۶ (۵جلد) رونمایی شد.

در پایان این همایش نیز از پیشکسوتان و حماسه‌سازان عملیات والفجر ۸ تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز