خبرگزاری کار ایران

استقرار هیأت پاسخگویی به استعلامات انتخابات شوراها در محاکم تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۳۱۶۸

همزمان با شروع ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۲۰ اسفند ماه سال جاری و در اجرای قانون انتخابات شوراهای اسلامی، که دادگستری را مرجع پاسخگویی به استعلام سوابق داوطلبان دانسته است ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخابات با دستور رئیس کل دادگستری استان تهران تشکیل و آغاز به کار نموده است.

به گزارش ایلنا، در پی دستور رئیس کل دادگستری استان تهران، ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخابات شورای شهر و روستا ضمن تشکیل این ستاد با دقت و سرعت در حال انجام وظایف است.

معاون قضائی و اجرایی محاکم عمومی و انقلاب تهران گفت: همزمان با شروع ثبت نام داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا از ۲۰ اسفند ماه سال جاری و در اجرای قانون انتخابات شوراهای اسلامی، که دادگستری را مرجع پاسخگویی به استعلام سوابق داوطلبان دانسته است ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخابات با دستور محمد جواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران تشکیل و آغاز به کار کرده است.

محمد ملایی، سرپرست ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخاباتی تهران در دادگستری گفت: ستاد پاسخگویی به استعلامات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، در محل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران تشکیل شده است.

گفتنی است این ستاد به صورت شبانه روزی در حال انجام پاسخگویی به استعلامات داوطلبین شورای اسلامی شهر و روستا است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز