خبرگزاری کار ایران

نقدعلی در تذکر شفاهی:

در ایام نوروز حضور داریم و وظیفه نظارتی خود را انجام می‌دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۵۸۵

نماینده خمینی شهر گفت: همانگونه که ریاست مجلس بیان کردند ما در ایام نوروز حضور داریم و وظیفه نظارتی را انجام می دهیم، مجلس انقلابی آماده است هیچگونه تعطیلاتی را نداشته باشد و بایستد و این تتمه مدیریت ذلیلانه ای را که آقایان با نگاه به غرب ادامه می دهند را عوض کنند.

به گزارش ایلنا، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۶ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی با استناد به ماده ۲۲ آیین نامه داخلی مجلس گفت: ما سالانه ۲.۵ میلیون تن تولید مرغ در کشور داریم که متاسفانه امروز بر اثر سوءتدبیر کار به جایی رسیده که برای مصرف ۱۰ روز مجبور به واردات ۵۰ هزار تن مرغ شده ایم.

وی ادامه داد: ما مخالف صادرات و واردات نیستیم، با وارداتی که به صورت اجبار و اضطرار باشد، مخالف هستیم. مسئولان چه کرده اند که امروز مرغداری های ما و ظرفیت بالایی از مرغداری هایی که می توانند کشورهای منطقه را پوشش صادراتی بدهند، ظرفیتشان خالی است و ما مجبور می شویم برای ۵۰ هزار تن متوسل به واردات شویم.

وی افزود: اگر ما امروز قانون ریاست جمهوری را تصویب می کنیم، می خواهیم رأس هرم اجرایی، کار را به جایی نرساند که وضعیت امروز را مشاهده کنیم در حالی که قرار بود وضعیت به شکلی باشد که نیازی به ۴۵ هزار تومان یارانه نباشد، در حالی که صف های خرید مرغ باعث شرمساری مدیریت اجرایی است.

نماینده خمینی‌شهر گفت: همانگونه که ریاست مجلس بیان کردند ما در ایام نوروز حضور داریم و وظیفه نظارتی را انجام می دهیم، مجلس انقلابی آماده است هیچگونه تعطیلاتی را نداشته باشد و بایستد و این تتمه مدیریت ذلیلانه ای را که آقایان با نگاه به غرب ادامه می دهند را عوض کنند.

وی افزود: امروز مرغداران و دامداران ما نسبت به نهاده های دامی در مشکلات به سر می برند، لذا تقاضا می کنم نمایندگان انقلابی این موضوع را در دستور کار قرار دهند که بلافاصله بعد از بودجه نسبت به این قضیه یک تدبیر ویژه صورت دهند، چرا که از وزرای مربوطه آبی گرم نمی شود.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز