خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان زندان‌ها:

۲۰ میلیارد در قالب بسته‌های معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۹۳۱

رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی در سفر به استان مازندران در دیدار با کارکنان زندان ساری گفت: ۲۰۰ میلیارد ریال در قالب بسته‌های معیشتی بین خانواده زندانیان توزیع می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی حاج محمدی در این دیدار گفت: همه اجزای سازمان شأن مددکاری دارند از این رو باید در کنار اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی، به ریشه‌یابی علل وقوع جرم نیز پرداخته شود.

وی با بیان اینکه مراقبت و دستگیری از زندانی و حمایت از خانواده وی، از آموزه‌های قرآنی و مورد توصیه اکید رهبر معظم انقلاب است، اظهار کرد: در نظام زندانبانی دینی حقوق افراد باید در بهترین حالت رعایت شود.

حاج محمدی با ابراز قدردانی از مجموعه‌های بنیاد مستضعفان، بنیاد علوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیاد تعاون، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، انجمن حمایت، ستاد دیه و خیرین گفت: آزادی ۲۸۸ زندانی، اهداء ۱۶۰ دستگاه تبلت به فرزندان زندانیان، اهداء ۱۶ جهیزیه برای خانواده زندانیان و توزیع ۳۰۰۰ بسته معیشتی اتفاق مبارکی بود که امروز و با همکاری این نهادها در استان شکل گرفت.

وی از اختصاص مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال برای تامین بسته‌های معیشتی در راستای حمایت از خانواده زندانیان در آستانه عید نوروز خبر داد.

رییس سازمان زندان‌ها در بخش دیگر سخنان خود گفت: خانواده زندانیان در معرض آسیب هستند از این رو و برای حفظ سلامت و امنیت اجتماعی باید از این افراد که نقشی در وقوع جرم نداشته‌اند مراقبت کنیم.

حاج محمدی در ادامه سخنان خود با اشاره به تحقق هدف اشتغال ۵۰درصدی محکومان واجد شرایط در زندان‌های کشور گفت: آمارهای استان مازندران نشان دهنده اشتغال بیش از ۵۰ درصد است.

وی افزود: باید در سال آینده ضمن تثبیت این آمار به هدفگذاری ۸۰درصدی محکومان در زندان‌ها برسیم و این نیازمند یک کار جهادی است.

رییس سازمان زندان‌ها در این دیدار از مدیرعامل ستاد دیه استان مازندران که اعلام کرده زندانی هر محصول تولید کند خریداری می‌کند، قدردانی کرد.

رییس سازمان زندان‌ها در پایان بیان داشت: در آستانه سال نو که از خداوند متعال تمنا می‌کنیم حالمان خوب شود فراموش نکنیم قرار است در قالب مددکار دلسوز و مهربان حال زندانیان و حال زندگی خانواده زندانیان را خوب کنیم.

در ادامه این دیدار کارکنان سوالات، نظرات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز