خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

پدافند هوایی یکی از مولفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۸۵۵

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با تاکید بر اینکه آسمان ایران برای ایران و دوستانش امن و برای دشمنان ناامن است، گفت: پدافند هوایی یکی از مولفه های قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در همایش عالی فرماندهان نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی به اهمیت ایمان در سرنوشت بشریت اشاره کرد و گفت: خداوند متعال به اهل ایمان قول داده است که آن ها را جانشین خود یا قدرت های قبلی قرار و در زمین حاکم کند و دین این آنها را جهانی کند. زمانی می رسد که در دنیا یک دین بیشتر حاکم نخواهد بود. ما مفتخریم که مسلمانیم و قرآن از پیروزی  مسلمانان و شکست استکبار خبر می دهد.

وی با بیان این که کلید تحقق این وعده بزرگ الهی، ایمان و عمل صالح است، افزود: پیروزی نهایی حق طلبان یک سنت غیر قابل تغییر است. روز به روز شاهد تحقق این وعده الهی هستیم.بدون استفاده از سلاح و صرفا در پرتو یک حرکت فرهنگی - اجتماعی توسط ملت رژیم تا بن دندان مسلح سرنگون و انقلاب اسلامی به پیروزی رسید. خداوند به خاطر ایمان و عمل صالح ملت بساط  رژیم طاغوت را جمع کرد و این فرصت را در اختیار مردم ایران قرار داد.

حجت الاسلام محمدحسنی در ادامه بیان کرد: زمانی در این کشور رژیم صهیونیستی و امریکا سفارت داشتند. امروز این رژیم غاصب آخرین روزهای عمر سیاسی خود را طی می کند. ملت های منطقه بیدار شده اند و این غده سرطانی را تحمل نخواهند کرد. امروز محور مقاومتی شکل گرفته است که دیر یا زود منطقه را از وجود بیگانگان پاک خواهد کرد. عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی ایران مرزها را در نوردیده است. دشمنان خود اذعان کرده اند که خوابشان آشتفه شده است؛ چراکه اسلام حرف جدیدی را به زبان آورده و شنوندگان زیادی پیدا کرده است. پروژه جهانی شدن اسلام آغاز شده و در حال محقق شدن است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ادامه داد: در تحقق این وعده الهی عوامل مختلفی تعیین کننده هستند که اقتدار نیروهای مسلح از جمله آن هاست. از دیگر عوامل تحقق این وعده تلاش‍های عوامل پدافند هوایی ارتش است. امروز کشورمان امن‍ترین آسمان را دارد. آسمان ایران برای دوستان ایران امن و برای دشمنان ناامن است. اگر کسی با خوی تجاوزگری بخواهد وارد مرز هوایی ما شود یا ساقط می شود یا مانند هواپیمای ریگی به زمین نشانده می شود. این نشان می‍دهد که پدافند هوایی یکی از مولفه‍ های قدرت جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

وی در پایان با اشاره به آگاهی دشمن از قدرت پدافندی کشور، گفت: دشمن به قدرت پدافند هوایی ایران پی برده است و می داند که هرگز نباید اشتباهی کند و وارد مرزهای هوایی ما شود. آنها می دانند اگر اشتباهی صورت گیرد اولین و آخرین اشتباه‍شان خواهد بود

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز