خبرگزاری کار ایران

رئیس بسیج:

سند ۱۰ ساله اعتلای بسیج توسط رهبر انقلاب تصویب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۶۵۵

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سند راهبردی ۱۰ساله اعتلای بسیج که مبتنی بر بیانیه گام دوم تدوین شده و در دو سه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب و توسط فرمانده کل سپاه به بسیج ابلاغ شد.

به گزارش ایلنا، چهارمین اجلاسیه اساتید شبکه تربیتی صالحین بسیج امروز یکشنبه و با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه، سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رضا تویسرکانی و تعدادی دیگر از فرماندهان آغاز شد.

سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی در این مراسم اظهار کرد: سند راهبردی ۱۰ ساله اعتلای بسیج که مبتنی بر بیانیه گام دوم تدوین شد. در دو سه هفته گذشته توسط رهبر معظم انقلاب تصویب و توسط فرمانده کل سپاه به بسیج ابلاغ شد.

وی افزود: تدابیر رهبر انقلاب بسیار راهگشا است و مهمترین بخش این سند تعلیم و تربیت است و نگاه جامعی هم به بسیج و هم به جامعه‌ وجود دارد. نگاه این سند فراتر از بسیج است. در بخش تعلیم و تربیت سیاست‌های عمده و اصولی پیش‌بینی شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تعلیم و تربیت از سنین کودکی آغاز و تا میانسالی ادامه خواهد یافت. پیاده‌سازی این سند بر اساس منظومه فکری رهبر انقلاب خواهد بود.

سلیمانی گفت: مجاهدت‌های بسیجیان در سراسر کشور با وجود ویروس کرونا و فشارهای دشمن، نشان دهنده خروجی مسائل تربیتی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز