خبرگزاری کار ایران

دقایقی پیش؛

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه ۱۴۰۰ در دستور کار بهارستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۴۳۶

جلسه علنی امروز مجلس با دستور بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ به منظور رفع ایرادات شورای نگهبان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی لحظاتی قبل به ریاست محمد باقر قالیباف آغاز شد.

بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه سال ۱۴۰۰( اعاده شده از شورای نگهبان)، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون عمران در مورد طرح جهش تولید و تامین مسکن، بررسی  گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه یک فوریتی الحاق یک تبصره به ماده (۱۴) قانون صدور چک مصوب ۱۳۵۵ و اصلاحات بعدی آن و بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده معاضدت حقوقی متقابل در امور مدنی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل در دستور کار جلسه علنی امروز نمایندگان قرار دارد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد لایحه معاهده استرداد مجرمین بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری فدرال برزیل، بررسی گزارش کمیسیون کشاورزی، آب، منابع‌طبیعی‌ و محیط‌ زیست در مورد بررسی کیفیت تأمین و توزیع نهاده‌های دامی، بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی در مورد چگونگی اجرای سامانه های نظارتی در حوزه امور بانکی از دیگر مواردی است که نمایندگان در جلسه علنی امروز به آن خواهند پرداخت.

بررسی گزارش کمیسیون قضایی و حقوقی در مورد استنکاف از اجرای ماده(۱) قانون مدنی از سوی رئیس جمهور دولت های یازدهم و دوازدهم نیز در دستور کار امروز نمایندگان قرار دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز