خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۸۱۳

رئیس قوه قضاییه تاکید کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است ولی پیام شهدا به همه ما ایستادگی، امید و دیدن آینده‌ای بسیار روشن پیش پای ملت بزرگ ایران است.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در بیست و یکمین کنگره سرداران و چهارهزار شهید منطقه ۱۷ تهران با بیان اینکه نظر به وجه الله رمز بقا برای انسان می‌شود، گفت: شهید قبل از اینکه شهید باشد کریم است، چون کرامت روحیه‌ای است که در یک انسان سالک جلوه می‌کند و او اهل بخشش جان، مال، آبرو می‌شود و هرچه دارد برای رضای پرورگار بر طبق اخلاص می‌گذارد.

وی با بیان اینکه شهدا برای همه ما پیام دارند، بیان کرد: پیام شهدا، بندگی خداوند، دشمن شناسی و دشمن ستیزی، دفاع از حق و حقیقت، دفاع از عدالت، ضدیت با تبعیض و فساد و فقر، زندگی با شرافت و عزتمندانه و تسلیم دشمن نشدن است.

رئیس قوه قضاییه خطاب به خانواده شهدا، تصریح کرد: امروز برکات عزیزان شما در منطقه برای بیدار شدن و بیدار کردن عالم بسیار نقش آفرین است.

رئیسی تبیین بیانات راهبری مقام معظم رهبری در روز عید مبعث مبنی بر «جریان تواصی» در جامعه را برای همگان ضروری دانست و افزود: برگزاری کنگره شهدا جلوه حفط زنجیره تواصی به صبر و تواصی به حق است.

رئیسی با بیان اینکه پیام شهدا، «تواصی به حق و تواصی به صبر است»، تصریح کرد: در یادواره شهدا از حق خواهی، حق گرایی، دور کردن یاس از زندگی و همواره ایستادگی و صبر و مقاومت سخن گفته می‌شود و لذا از جلوه های مهم حفظ زنجیره تواصی به حق و تواصی به صبر است.

رئیس قوه قضاییه خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در مردم است ولی پیام شهدا به همه ما ایستادگی، امید و دیدن آینده‌ای بسیار روشن پیش پای ملت بزرگ ایران است.

رئیسی تاکید کرد: دشمن چهل سال است توطئه می‌کند و طبق اعتراف خودش کاری پیش نبرده است و بی تردید به برکت خون مطهر شهدا، آینده بسیار روشن خواهد بود.

رئیس قوه قضاییه افزود: بسیاری از مشکلات به برکت خون شهدا و به دست توانای این ملت شهیدزاده و جوانان برومند حل خواهد شد.

رئیسی در پایان از تلاش‌های دست اندرکاران برگزاری این کنگره تقدیر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز