خبرگزاری کار ایران

آیت الله نوری همدانی:

مسئولان باید در مقابل مردم پاسخگو بوده و به فکر خدمت به مردم باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۴۷۱

مرجع تقلید شیعیان با اظهار ناراحتی و نگرانی از وضع معیشتی مردم گفت: امروز کسانی که دارای منصب هستند باید در مقابل مردم پاسخگو بوده و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار با عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با تبریک مبعث پیامبر اکرم(ص)، اظهار کرد: این روز مهم‌ترین روز عالم خلقت است، آنچه از سوره علق برداشت می‌شود اعجاز فرستادن این پیامبر و عظمت انسان است.

این مرجع تقلید به اصول کشورداری در اندیشه اسلامی و علوی پرداخت و گفت: امیرالمؤمنین(ع) در نامه خود به مالک اشتر تاکیدات بسیاری روی شان مردم دارند و به همین دلیل مردم در اندیشه اسلامی و علوی از اهمیت و جایگاه بسیاری برخوردار هستند.

وی با ذکر این مطلب که مسئولان نباید فراموش کنند که اصل، همین مردم هستند، افزود: فراموش نمی کنیم که این مردم بودند که ۸ سال جنگ را اداره کردند و این مردم هستند که فردا در انتخابات باید حضور پیدا کنند، پس تا می‌توانید خدمت کنید.

این مرجع تقلید با اظهار ناراحتی و نگرانی از وضع معیشتی مردم، عنوان کرد: فراوانی نعمت و مدیری خیرخواه لازمه هر جامعه خوب است  و  فقر و ظلم و جهل نیز آفات هر کشور و حکومت است.

آیت الله نوری همدانی مسئولیت را امانت دانست و گفت: امروز کسانی که دارای منصب هستند باید در مقابل مردم پاسخگو بوده و فقط به فکر خدمت به مردم باشند.

آیت‌الله نوری همدانی تصریح کرد: مسئولین باید در مقابل نقشه‌های دشمن به‌ویژه آمریکا و صهیونیست و عربستان به‌عنوان صحنه‌گردانان هوشیار باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز