خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

حجم کمک‌های مومنانه مردم ایران در دنیا بی‌نظیر است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۱۹۸

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بالاترین میزان رضایت در مولفه‌های گوناگون مربوط به عملکرد نظام در مقابله با ویروس کرونا بوده است، گفت: حجم کمک‌های مومنانه مردم ایران در دنیا، نه کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر است.

به گزارش ایلنا، سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی روز چهارشنبه در آیین آغاز مرحله جدید رزمایش کمک‌های مومنانه و نمایش دستاوردهای یکساله کمک‌های مومنانه سپاه محمّد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ گفت: ملت ایران پیروزی بزرگی را در سالی استثنایی که با فشارهای حداکثری دشمنان و شیوع کرونا همراه بود، رقم زد. این پیروزی، صرفاً پیروزی بر کرونا نبود؛ هم غلبه بر کرونا بود هم غلبه بر نظام سلطه.

سلیمانی با اشاره به نظرسنجی‌های موسسات داخلی و بین‌المللی گفت: بالاترین میزان رضایت در مولفه‌های گوناگون مربوط به عملکرد نظام در مقابله با ویروس کرونا بوده است.

وی با اشاره به حجم عظیم کمک‌های مومنانه در کشور افزود: این حجم از کمک در دنیا، نه کم‌نظیر بلکه بی‌نظیر است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین یادآورشد: کمک‌های مردم منحصر به کرونا نشد بلکه همه نیازهای متناسب با شرایط کرونایی مورد توجه قرار گرفت و کمک مومنانه به شکل فرهنگ نهادینه شد، اگرچه از قبل وجود داشت.

سلیمانی با تقدیر از فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران گفت: اداره چنین شهری در شرایط کرونایی راحت نیست و جا دارد به آقای زالی تبریک بگوییم.

وی ادامه داد: کسانی در دنیا که ذره‌ای انصاف داشته باشند انگشت تحسین به سمت مردم ایران نشانه خواهند رفت.

سلیمانی با اشاره به تقاضای برخی از کشورها برای واکسن‌های ایرانی ادامه داد: اگر در تولید واکسن مقداری تأخیر داشتیم ناشی از دقت و وسواسی بود که دانشمندان ما نسبت به کارآمدی واکسن‌ها داشتند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین،  با بیان اینکه این ملت شایسته خدمتگزاری و تکریم هستند، گفت: سال ۱۴۰۰ با تعمیق فرهنگ همکاری بین مردم ومسئولین ان‌شاءالله سال آرامش مردم خواهد بود.

سلیمانی، ستاد مقابله با کرونا تهران بزرگ را از موفق‌ترین‌ها ستادهای مقابله با کرونا در کشور توصیف کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز