خبرگزاری کار ایران

تاکید رئیس هیات نظارت بر انتخابات شوراها بر برگزاری انتخابات سالم/ جهت‌گیری خاصی نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۰۶۷

رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر تهران گفت: تمام تلاش هیات نظارت برگزاری انتخابات سالم است و جهت‌گیری خاصی ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سید محمد آقامیری» رئیس هیات نظارت بر انتخابات شورای اسلامی شهر تهران در اولین روز ثبت نام انتخابات شوراهای شهر در ستاد انتخابات شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: داوطلبان ثبت نام در انتخابات شوراها که برای ثبت نام حضوری مراجعه می‌کنند، ابتدا مدارک خود را تحویل می دهند و فرم‌های ثبت‌نام و گواهی ماده ۳۲ را پر می‌کنند تا مشخص شود از مسئولان ارشد نباشند و در انتها مدارک تحصیلی‌شان کنترل می‌شود.

او ادامه داد: البته در مراحل بعدی مدارک ثبت‌نام کنندگان از طریق سیستم‌هایی که متصل به ثبت احوال است، بررسی و کدرهگیری به این عزیزان داده می‌شود.

رئیس هیات نظارت برانتخابات شورای شهرتهران تصریح کرد: هیات اجرایی تهران ۱۰ روز فرصت دارد که پرونده  ثبت نام کنندگان را بررسی کند و  پرونده افرادی که تائید می‌شوند را برای هیات نظارت ارسال می‌کنند‌‌.

او افزود: بعد از این هیات نظارت ۱۴ روز فرصت دارد که مجدد به صورت ماهیتی پرونده‌ها را بررسی و تایید کند.

آقامیری با تاکید بر اینکه افرادی که برای هیات نظارت انتخاب شدند، افرادی  زبده و باسابقه هستند، افزود: تمام تلاش هیات نظارت برگزاری انتخابات سالم است و جهت‌گیری خاصی ندارند.

او در پایان گفت: داوطلبان اگر مدارکی دارند می‌توانند مدارک خود را برای ارائه به دفتر هیات نظارت که روبروی فرمانداری تهران است، بدهند و دفتر نظارت آنها را بررسی می‌کند و در مهلت قانونی نتیجه را اعلام خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز