خبرگزاری کار ایران

معاون اول رییس جمهور:

آواربرداری‌ها در منطقه سی سخت با سرعت هر چه بیشتر انجام شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۸۱۲

جلسه دیدار معاون اول رییس جمهور با اعضای مجمع نمایندگان استان کهگیلویه و بویر احمد عصر امروز(سه شنبه) برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه با اشاره به حادثه زلزله منطقه سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، بر ضرورت مقاوم سازی واحدهای مسکونی این منطقه و بازسازی واحدهای تخریب شده تأکید کرد.

معاون اول رییس جمهور افزود: لازم است آواربرداری ها در منطقه سی سخت با سرعت هر چه بیشتر انجام شود و روند بازسازی واحدهای مسکونی تخریب شده در دستور کار قرار گیرد.

جهانگیری با تأکید بر لزوم رعایت دستورالعمل های فنی و مهندسی در روند بازسازی واحدهای آسیب دیده خاطرنشان کرد: در روند بازسازی و مقاوم سازی واحدهای مسکونی باید نکات فنی و مهندسی به دقت لحاظ شود تا در صورت بروز حوادث مشابه مردم از واحدهای مسکونی اطمینان بخش برخوردار باشند.

معاون اول رییس جمهور از استاندار کهگیلویه و بویر احمد خواست تمامی ظرفیت ها و امکانات استان را برای کمک به زلزله زدگان و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده به کار گیرد و هر چه زودتر شاهد آغاز روند بازسازی و مقاوم سازی در منطقه سی سخت باشیم.

جهانگیری در ادامه با اشاره به ظرفیت های استان کهگیلویه و بویر احمد در زمینه کشاورزی، آبزی پروری و وجود منابع نفت و گاز در این استان تصریح کرد: استان کهگیلویه و بویر احمد با برخورداری از مزیت ها و ظرفیت های گسترده در بخش های مختلف، از امکان توسعه و پیشرفت برخوردار است.

در این جلسه استاندار کهگیلویه و بویر احمد نیز گزارشی از آخرین وضعیت منطقه زلزله زده سی سخت و اقدامات صورت گرفته در جهت آواربرداری و بازسازی واحدهای مسکونی آسیب دیده ارائه کرد.

وی همچنین گزارشی نیز در خصوص اقدامات انجام شده برای مقابله با بیماری کرونا در استان کهگیلویه و بویر احمد ارائه کرد و به بیان توضیحاتی در خصوص پروژه ها و طرح های در دست اقدام در این استان پرداخت.

نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویر احمد در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه مهمترین مسایل استان را مطرح کردند و پیشنهاداتی برای حل مسایل و مشکلات استان ارائه دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز