خبرگزاری کار ایران

محسن رضایی در اراک:

در راستای تحقق برنامه هفتم توسعه، سایت جمع سپاری کشور راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۵۳۹

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در سفر به استان مرکزی با بیان اینکه سایت جمع سپاری در کشور فعال شده است تاکید کرد از سراسر کشور مردم و نخبگان و کارآفرینان می‌توانند تماس گرفته و نظر خود را اعلام کنند تا در سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شود.

به گزارش ایلنا، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام  روز جمعه ۱۵ اسفندماه جریان سفر به شهر اراک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قرار نیست تمامی تصمیم گیری ها در تهران صورت گیرد، ما در آستانه پیشنهاد سیاست های کلی برنامه هفتم به محضر مقام معظم رهبری هستیم.

وی افزود: یک سایت جمع سپاری در کشور فعال شده که از سراسر کشور مردم و نخبگان و کارآفرینان می‌توانند تماس گرفته و نظر خود را اعلام کنند تا در سیاست های کلی برنامه هفتم توسعه در نظر گرفته شود، از طرفی ما باید در بین مردم و کارآفرینان حضور یابیم تا از نظرات و ایده‌های خوب کسانی که در خط مقدم مقابله با مشکلات کشور و مسائل فرهنگی و اقصادی هستند، استفاده کنیم.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: در این راستا در سفر به استان مرکزی و حضور در اراک چند گروه دعوت کردند و جلساتی با اتاق بازرگانی و نخبگان استان برگزار خواهد شد تا از دیدگاه‌ها و ایده های این اقشار در برنامه ۵ سال آینده استفاده شود.

رضایی در بدو ورود به اراک با حضور نماینده ولی فقیه در استان از مجتمع حوزوی خاتم‌الانبیا(ص) اراک بازدید و با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کرد.

نشست با مجمع اندیشه وحدت اسلامی، حضور در نماز جمعه اراک، دیدار با استاندار مرکزی، نشست با جبهه ایستادگی، حزب توسعه و عدالت شورای ائتلاف و احزاب جریان انقلاب، نشست با بنیاد صبح قریب، دیدار با مردم و نمازگزاران مسجد الزهرا(س) و حضور در صدا و سیمای استان مرکزی از جمله برنامه های دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در شهرستان اراک است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام روز شنبه در شورای اداری شهرستان خمین حضور خواهد یافت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز