خبرگزاری کار ایران

بندپی خبر داد:

تعداد زیادی از افراد مبتلا به کرونا انگلیسی در تهران شناسایی شدند/ مراقبت‌‌ها بیشتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۱۸۴

استاندار تهران از شناسایی موارد زیادی از افرادی مبتلا به کرونا انگلیسی در این شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بندپی درباره وضعیت کرونای تهران و محدودیت‌ها و برنامه‌های این استان با توجه به پیش رو بودن نوروز، گفت: هر تصمیمی که در رابطه با کرونا برای ایام نوروز گرفته شود، ملی است. پروتکل سفرهای نوروزی در کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا بحث و بررسی شد.

وی افزود: براساس آن، شهرها با توجه به وضعیتی که دارند، ‌ تعیین تکلیف می‌شوند. شهرهای قرمز و نارنجی ممنوعیت سفر دارند و شهرهای زرد و مسافرپذیر هم با محدودیت‌هایی مواجه هستند که هنوز نهایی نشده و شنبه نهایی می شود.

استاندار تهران با اشاره به شناسایی نوع جدید ویروس انگلیسی در تهران، اظهار کرد: این نوع ویروس در تهران فراوان شناسایی شد و باید مراقبت‌ها و مواظبت‌ها را بیشتر کنیم. پروتکل ها محدودیت‌ها و فاصله گذاری اجتماعی که یکی از موثرترین مداخلات است تعمیق ببخشیم و بر ان نظارت داشته باشیم.

محسنی بندپی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونای انگلیسی بیشتر و سرعت رشد بیماری در افراد بالاتر است از همین رو قرنطینه فرد مشکوک و افرادی که با وی در ارتباط بودند نیز لازم به نظر می رسد

وی اضافه کرد: در استان تهران با توجه به تراکم جمعیت در آستانه سال نو شرایطی را می بینیم که ازدحام جمعیت و شلوغی در حمل و نقل عمومی و مترو مسائل نگران کننده‌ای در کنترل بیماری کرونا در تهران است.

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: بنابراین نظارت‌ها را تشدید می‌کنیم تا شرایطی که امروز در مدیریت کنترل بیماری کرونا توانستیم اقدام کنیم، همین روش را تا کاهشی شدن روند شیوع ویروس کرونا، ادامه می‌دهیم.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز