خبرگزاری کار ایران

تلاش جمهوری‌خواهان برای مقابله با احیای برجام

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۶۶۱

جمهوری خواهان به دنبال مقابله با بازگشت آمریکا به برجام هستند‌.

به گزارش ایلنا به نقل از واشنکتن فری بیکن، در حالی که رایزنی‌ها بای احیای برجام ادامه دارد. جمهوری‌خواهان در تلاش برای مقابله با این اتفاق هستند‌. تعدادی از جمهوری‌خواهان در گفت‌وگویی بر مواضع خود در مورد برجام تاکید کردند.«جیم بنکس» رئیس کمیته مطالعاتی حزب جمهوری‌خواه گفت: دولت بایدن می‌داند که نباید در مقابل خواسته‌های ایران برای رفع تحریم‌ها به عنوان پیش‌شرطی برای مذاکره تسلیم شود.

«گِرگ استوب» نماینده جمهوری خواه نیز گفت: اعضای حزب جمهوری‌خواه می خواهند در صورت لغو تحریم ها در دوران بایدن بعد از پایان کار وی و آغاز دوران یک جمهوری‌خواه، مجدداً تحریم‌ها  علیه تهران اعمال کنند.

«مایکل مک‌کال» عضو ارشد جمهوری خواه  کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان گفت:  جمهوری خواهان  و دموکرات‌ها، در مورد این که  تلاش‌های دیپلماتیک دولت بایدن ممکن است  به جسورتر شدن و خطرناک شدن ایران منجرشود، دغدغه و نگرانی مشترک دارند.

وی افزود:  «مقابله با رسیدن ایران به سلاح اتمی اولویت جمهوری‌خواهان یا دموکرات‌ها نیست، بلکه اولویت کل آمریکا است. باید کارهایی کنیم و تصمیماتی بگیریم که  ایران را از رسیدن به سلاح اتمی در طولانی‌مدت بازدارد. انتخاب راه حل  کوتاه‌مدت بی فایده است».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز