خبرگزاری کار ایران

با تصویب نمایندگان مجلس؛

موضوع افزایش حقوق کارکنان در سال ۱۴۰۰ به کمیسیون تلفیق ارجاع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۵۳۲

نمایندگان مجلس برای بررسی بیشتر پیشنهادات با ارجاع موضوع افزایش حقوق کارکنان به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان جلسه صحن علنی امروز سه شنبه ۱۲ اسفند مجلس شورای اسلامی و در جلسه شیفت شب، نمایندگان مجلس با ارجاع جز(۱) بند (الف) تبصره (۱۲) ماده واحده لایحه بودجه به کمیسیون تلفیق موافقت کردند.

در جز(۱) بند (الف) تبصره (۱۲) ماده واحده لایحه بودجه آمده است: ضریب حقوق گروه‌های مختلف حقوق‌بگیر در دستگاه‌های اجرائی موضوع ماده (۲۹) قانون برنامه ششم توسعه و همچنین نیروهای مسلح، وزارت اطلاعات و سازمان انرژی اتمی (به استثنای مشمولان قانون کار جمهوری اسلامی ایران) از قبیل کارکنان کشوری و لشکری، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و پژوهشی و قضات که توسط دولت تعیین می‌گردد و همچنین و افزایش حقوق بازنشستگان، وظیفه‌بگیران و مشترکان صندوق‌های بازنشستگی به نحوی اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (۲۵%) افزایش یابد. تفاوت تطبیق موضوع ماده (۷۸) قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق، بدون تغییر باقی می ماند.

 به نحوی اعمال گردد که در نهایت به میزان بیست و پنج درصد (۲۵%) افزایش یابد. تفاوت تطبیق موضوع ماده (۷۸) قانون مدیریت خدمات کشوری در حکم حقوق، بدون تغییر باقی می ماند.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص پیشنهادات نمایندگان نسبت به بند مذکور گفت: اکثر پیشنهادات مفاد نزدیک به هم دارند، از این رو برای توجه بیشتر به مولفه عدالت و رعایت نکات مربوط به برنامه ششم این بند در راستای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق بودجه مجلس ارجاع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز