خبرگزاری کار ایران

هیأت امنای بازار، جهادگران صلح و سازش می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۱۶۵

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران با هیأت امنای بازار بزرگ تهران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مهدوی در نشست با هیأت امنای بازار بزرگ تهران،‌ اظهار کرد: بازار تهران همواره در راستای عمل به اقدامات انقلابی و بشر دوستانه پیش گام بوده و ما شاهد تلاش‌ها و کمک‌های گسترده بازاریان محترم در طول سال‌های دفاع مقدس و در حوادث سیل و زلزله در کمک به مردم آسیب دیده بوده‌ایم .

رئیس شورای حل اختلاف استان تهران افزود: امروز با توجه به برنامه کشور و ضرورت کمک به محکومین مالی با توجه به شرایط اقتصادی کشور و شیوع بیماری کرونا که مزید بر علت شده، استفاده از ظرفیت عظیم بازاریان به عنوان جهادگران صلح و سازش در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه جلسه اعضای هیأت امنای بازار با تشریح اقدامات و تلاش‌ها در طول ایام ماضی بر اراده هیأت امنای بازار بر همکاری گسترده با دستگاه قضایی تأکید کرده و گفتند آمادگی داریم پرونده‌های تشکیل شده بین کسبه بازار را با توجه به آشناییمان با شرایط بازار نسبت به برقراری صلح و سازش فی ما بین آنها اقدام کنیم. به علاوه در آستانه عید نوروز برای آزادی زندانیان مالی و همچنین پرداخت دیه محکومین به قصاص در حد توان کمک کنیم. همچنین آزادی بازاریان عزیزی که به دلیل مشکلات اقتصادی موجود و محکومیت‌های مالی در حبس به سر می‌برند را در برنامه داریم .

در پایان جلسه مقرر شد که در مجتمع ویژه صلح و سازش شهید سلیمانی یک اتاق مناسب جهت استقرار جهادگران صلح و سازش در اختیار هیأت امنای بازار قرار گیرد و همچنین تعدادی بسته کمک معیشتی جهت اهدا به خانواده زندانیان نیازمند تأمین و تحویل گردد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز