خبرگزاری کار ایران

اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست دادستان کل کشور برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۶۰۷۹

اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور و اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش ایلنا، اولین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی به ریاست حجت الاسلام والمسلمین منتظری، دادستان کل کشور و اعضای ستاد برگزار شد.

در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت انتخاباتی کشور، شرح وظایف اعضای ستاد مرکزی و ستاد‌های استانی و شهرستانی بررسی و تصویب گردید.

همچنین در این جلسه اصول و راهبرد‌های اصلی ستاد مرکزی و اولویت‌های ستاد در پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخابات بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

گفتنی است اعضای ستاد مرکزی دادستان کل کشور (رییس ستاد)؛ معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه (دبیر ستاد)؛ نمایندگان شورای نگهبان، وزارت کشور، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان، سازمان قضایی نیرو‌های مسلح و صدا و سیما؛ رییس کل دادگستری استان تهران و دادستان عمومی و انقلاب تهران و رییس سازمان بازرسی کل کشور می‌باشند که یا شخصا و یا نماینده تام الاختیار ایشان در جلسات ستاد مرکزی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز