خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

صنایع هوایی برای بخش‌های عملیاتی کاملا قابل اتکاست

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۴۸۶

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال مبتکر و خودکفا و برای بخش‌های عملیاتی کاملاً قابل اطمینان و اتکا است.

به گزارش ایلنا، امیر عزیز نصیرزاده صبح امروز دوشنبه در آیین الحاق و تحویل دهی انواع هواپیماهای نظامی ترابری سنگین و بالگرد به یگان‌های نظامی ضمن قدردانی از مجموعه صنایع هوایی و کارکنان وزارت دفاع گفت: به فضل الهی صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال مبتکر و خودکفا و برای بخش‌های عملیاتی کاملاً قابل اطمینان و اتکا است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش یادآور شد: در ظاهر کار امروز شاهد تحویل‌  دهی چندین فروند هواپیما و بالگرد بودیم اما در پس این ماجرا خلاقیت ابتکار و نوآوری را می‌بینیم که با این خلاقیت‌ها بهینه سازی و ارتقا داشته ایم و البته همکاری با شرکت‌های دانش بنیان که افق های روشنی برای ما به همراه خواهد داشت.

وی گفت: تجهیزات تحویل شده امروز توسط وزارت دفاع به نیروی هوایی ارتش و البته افق روشنی که در حوزه فعالیت‌های علمی و پشتیبانی شاهد هستیم قطعاً در ارتقای توان دفاعی کشور  نقش بالایی دارد و ما از مرزهای کشورمان به بهترین شکل دفاع خواهیم کرد.

امیر نصیرزاده سیاست جمهوری اسلامی ایران را مقاومت فعال دانست و گفت: مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این موضوع را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم.

۹ فروند هواپیمای نظامی، ۱۰ فروند بالگرد و ده ها موتور بازآماد شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع صبح امروز دوشنبه با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تحویل نیروهای مسلح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز