خبرگزاری کار ایران

با رای نمایندگان مجلس تصویب شد؛

تامین و استانداردسازی سامانه گرمایشی یکصدهزار کلاس درس مدارس با اولویت مناطق محروم روستایی و عشایری

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۵۳۳۱

نمایندگان با تصویب بندهایی از تبصره یک بخش هزینه ای لایحه بودجه ۱۴۰۰ برای تامین و استانداردسازی سامانه گرمایشی یکصدهزار کلاس درس مدارس سراسر کشور و توسعه مدارس با اولویت مناطق محروم روستایی و عشایری اعتبار اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عصر امروز یکشنبه ۱۰ اسفند و جلسه نوبت عصر رسیدگی به بودجه در مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مجلس با بندهای "هـ"، "ت" و "ز" تبصره یک ماده واحده لایحه بودجه موافقت کردند.

براساس بند "هـ" تبصره یک ماده واحده لایحه مذکور؛ سهم بند (ب) ماده (۶۵) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲) مصوب ۴ /۱۲ /۱۳۹۳با اصلاحات و الحاقات بعدی، از بیست درصد (۲۰%) به پنجاه درصد (۵۰%) افزایش یافته و صرفاً برای تأمین و استاندارد‌سازی سامانه گرمایشی یکصدهزار کلاس درس مدارس از طریق سازمان نوسازی، توسعه تجهیز مدارس کشور با اولویت مناطق محروم روستایی و عشایری اختصاص می‌یابد. سهم افزایش یافته از محل کاهش سهم بند (الف) ماده فوق الذکر است.

در بند "و" تبصره یک ماده واحده لایحه مذکور آمده است؛ وزارت نفت از طریق شرکت دولتی تابعه موظف است در سال ۱۴۰۰ فروش میعانات گازی به شرکت‌های داخلی پتروشیمی را به صورت اعتبار اسنادی داخلی انجام دهد.

براساس بند "ز" تبصره یک ماده واحده لایحه بودجه؛ وزارت نفت مکلف است ظرف مدت دوماه پس از ابلاغ این قانون، الگوی مصرف گاز خانگی برای اقلیم‌های مختلف کشور را تهیه و برای تصویب به هیأت وزیران پیشنهاد نماید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز