خبرگزاری کار ایران

واعظی در دیدار با نماینده ولی فقیه در اصفهان:

بخش خصوصی در زمان جنگ اقتصادی دشمن در تامین نیازمندی‌های کشور نقش خوبی ایفا کرده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۰۱۸

رئیس دفتر رئیس جمهور از استان اصفهان به عنوان یکی از استانهای مهم و تاثیرگذار کشور نام برد و گفت: دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به استان اصفهان به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری و صنعتی کشور دارد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در نخستین روز از سفر به اصفهان در دیدار با آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: اصفهان از نظر صنعتی، گردشگری، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین خاطر در همه دولت‌ها از جمله دولت تدبیر و امید مورد توجه خاص و ویژه‌ای بوده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور توسعه اشتغال در کشور را از اولویت‌های اصلی این دولت عنوان کرد و گفت: با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های توسعه‌ای و زیرساختی در استان اصفهان در دولت تدبیر و امید تلاش شده که اشتغالزایی پایدار در این استان افزایش یابد.

واعظی همچنین حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه سرمایه‌گذاران خصوصی در حوزه تولید را مورد تاکید قرار داد و گفت: این دولت همیشه بر کاهش تصدی‌گری نهادهای دولتی تاکید داشته و برای فراهم کردن بستر فعالیت هر چه بیشتر بخش خصوصی تلاش کرده است.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهار داشت: در سالهای فشار حداکثری و جنگ اقتصادی دشمن، بخش خصوصی در افزایش تولید و تامین نیازمندی‌های کشور نقش خوبی ایفا کرده است.

واعظی همچنین با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور، برنامه‌های مدیریت استان در کنترل و مهار بیماری کرونا را بسیار خوب و نتیجه‌بخش توصیف کرد و گفت: علمای استان به ویژه نماینده محترم ولی فقیه نقش مهمی در این موفقیت داشتند که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان نیز در این دیدار از تلاش دولت برای حل مشکلات استان اصفهان و همچنین کمک به توسعه و پیشرفت این استان قدردانی کرد و گفت: وظیفه همه ما در این شرایط حساس و مهم حمایت است.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم که همدلی و اتحاد را در جامعه تقویت کنیم و در شرایط حساس امروز کشور با توجه به فشار تحریم‌ها، همبستگی در میان همه و تلاش برای افزایش تولید یک وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز