خبرگزاری کار ایران

عمویی در گفت‌وگو با ایلنا:

پیوست بیانیه مشترک ایران و آژانس هنوز به اطلاع مجلس نرسیده است/انتظار داشتیم دولت، مجلس را در جریان روند گفت‌وگوها قرار دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۹۹

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی از عدم ارسال پیوست بیانیه مشترک ایران و آژانس به مجلس خبر داد.

ابوالفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این سوال که با توجه به ساعت انتشار بیانیه مشترک ایران و آژانس، بهتر نبود به جای تشنج، درگیری و تصویب اعمال ماده ۲۳۴ نسبت به رئیس‌جمهور همان صبح روز بعد از انتشار بیانیه از مقامات دولتی برای گزارش به مجلس دعوت می‌کرد؟، گفت: مجلس هم مانند رسانه‌ها در ساعت ۱۲ شب از این بیانیه مطلع شد و صبح فردای آن هم جلسه داشت که در آن جلسه واکنش‌ نشان داده شد.

وی افزود: مجلس نسبت به اجرای این قانون حساسیت دارد و انتظار ما از مقامات دولت این بود که پیش از اجرای این توافق ما(مجلس) را در جریان روند گفت‌وگوها قرار دهند ولی این مساله انجام نشد.

نماینده تهران در مجلس ادامه داد: حتی امروز که ۲ روز از انتشار این بیانیه سپری شده، اطلاعات کاملی در اختیار ما قرار نگرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به وجود یک پیوست در این بیانیه، اظهار داشت: این بیانیه یک پیوست دارد که این پیوست به دلیل ملاحظات امنیتی در رسانه‌ها منتشر نشده است؛ اما هنوز این پیوست در اختیار نمایندگان مجلس نیز قرار نگرفته است.

وی در پایان گفت: از این جهت از دولت محترم انتظار داریم که اطلاع رسانی دقیق در رابطه با بیانیه صورت گیرد؛ رویکرد مجلس هم ضمن تاکید و اهمیت اجرای قانون بر اساس فرمایشات رهبری، فعلا تعامل با دولت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز