خبرگزاری کار ایران

صدور کیفرخواست پرونده قاچاق ۱۲ میلیون لیتر نفت و گازوئیل

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۴۹۳

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از صدور کیفرخواست در پرونده قاچاق سازمان یافته سوخت در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سیدجواد ایلالی با اعلام این خبر در خصوص جزئیات این پرونده گفت: به موجب گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات خراسان شمالی در سال ۱۳۹۷ افرادی با استفاده از شگرد‌هایی خاص و به انحاء مختلف از جمله تبانی با برخی متصدیان پخش فرآورده‌های نفتی به ویژه در مناطق روستایی و محروم، نفت سفید و گازوئیل را از استان‌های سمنان، گلستان، خراسان شمالی و خراسان رضوی جمع آوری و از طریق تانکر‌های کشنده به یک شرکت روغن موتور در شهرستان مشهد به فروش می‌رساندند.

وی با بیان اینکه روند این اقدامات به طور قاچاق انجام شده و دارای ماهیتی شبکه‌ای و سازمان یافته بوده و شرکت خریدار نیز با عملکردی متقلبانه و تحت پوششی ظاهرا مجاز این سوخت‌ها را به کشور افغانستان از طریق قاچاق صادر می‌کرده است؛ تصریح کرد:اتهامات انتسابی به متهمین عمدتا قاچاق سازمان یافته مجموعا به میزان ۱۲ میلیون لیتر کالا‌های یارانه‌ای نفت سفید و گازوئیل و پولشویی است.

ایلالی همچنین از اتمام اولین مقطع از فرایند دادرسی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان و صدور قرار نهایی و کیفرخواست در این پرونده خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز