خبرگزاری کار ایران

دستور رئیس‌جمهور پس از ارائه گزارش وزیر راه و شهرسازی از زلزله سی سخت؛

اقدامات فوری برای بازسازی مناطق آسیب دیده آغاز شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۳۳۰۰

رئیس جمهور، پس از دریافت گزارش وزیر راه و شهرسازی درخصوص وضعیت منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد، ضمن تشکر از زحمات رئیس سازمان برنامه و بودجه در تامین اعتبارات لازم، به بنیاد مسکن دستور داد نسبت به بازسازی، اقدام فوری نماید.

به گزارش ایلنا، محمد اسلامی پس از بازدید از منطقه زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویر احمد در گزارشی به رئیس جمهور ضمن تشریح وضعیت مناطق زلزله زده، تصویب اعتبارات لازم از سوی دولت برای آغاز نوسازی و بازسازی واحدهای آسیب دیده از زلزله را خواستار شد.

روحانی همزمان در جلسه یکشنبه شب هیات دولت ضمن تشکر و تقدیر از حضور به موقع و خدمت رسانی فشرده وزارت راه و شهرسازی، جمعیت هلال احمر، ستاد مدیریت بحران کشور و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و همدلی و هماهنگی مسئولان استان ها، نیروهای مردمی و نهادهای انقلابی، به سازمان برنامه و بودجه کشور دستور داد منابع مالی لازم در این خصوص را تخصیص و تامین کند.

در همین جلسه، هیات دولت با پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور برای اختصاص مبلغ ۱۷۲ میلیارد تومان به عنوان کمک بلاعوض و نیز مبلغ ۳۰۷ میلیارد تومان تسهیلات بانکی به خانواده های آسیب دیده از زلزله در استان های کهگیلویه و بویراحمد (سی سخت و دنا) و اصفهان (سمیرم) موافقت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز