خبرگزاری کار ایران

‌امضاء تفاهم‌نامه همکاری سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و استانداری فارس

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۵۴۸

با حضور مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و استاندار فارس، تفاهم نامه همکاری در راستای توسعه صنعت هوانوردی استان فارس به امضای طرفین رسید.

به گزارش ایلنا، امیر خواجه فرد مدیر عامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و عنایت الله رحیمی استاندار فارس در  نشست تخصصی با شرکت های توانمند بخش خصوصی و سرمایه گذاران حوزه هوانوردی استان فارس، ‌تفاهم نامه همکاری دوجانبه در راستای توسعه صنعت هوانوردی استان فارس را امضاء کردند.

بر اساس این تفاهم نامه، که در راستای توافق نامه همکاری جامع وزارت دفاع و وزارت جهاد کشاورزی و با  توجه به ظرفیت ها و توانمندی های موجود در استان فارس تنظیم شده است مقرر شد تمام ظرفیت های استان در زمینه توسعه صنعت هوانوردی اعم از ظرفیت های تولید، ساخت، مونتاژ و تعمیر قطعات و همچنین  ظرفیت های گردشگری ، شرکتهای دانش بنیان و مراکز نوآور و فناور، نیروی انسانی توانمند در کنار چالش های موجود از جمله لزوم مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی مراتع و دفع آفات نباتی بویژه ملخ و ... بطور کامل شناسایی و برنامه ریزی کامل در استفاده از ظرفیت و توانمندی های شرکت های زیرمجموعه سازمان صنایع هوایی در کنار هم افزایی و بومی سازی این ظرفیت ها در استان فارس با مشارکت بخش خصوصی انجام گیرد.

همچنین براساس این تفاهمنامه ، توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی استان با استفاده از ظرفیت های پهپادهای تولیدی سازمان صنایع هوایی مورد تاکید قرار گرفت و مقرر شد با هماهنگی دستگاه های اجرایی استان موضوع به فوریت عملیاتی شود.

در این جلسه امیر خواجه فرد، مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع با معرفی استان فارس به عنوان مرکز تولید قطعات مورد نیاز خط تولید انواع بالگرد و هواپیماهای بال ثابت سبک از آمادگی سازمان صنایع هوایی برای عملیاتی شدن برنامه های توسعه صنعت هوانوردی استان فارس در حوزه های آموزش،  قطعه سازی، ساخت، تعمیرات و ارائه خدمات civil  در استان خبر داد و با توجه به سابقه شرکت های دانش بنیان و توانمند استان فارس که سابقه همکاری طولانی با شرکت های تابعه سازمان صنایع هوایی داشته اند بر استمرار و  گسترش این همکاری ها تاکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز