خبرگزاری کار ایران

آیین نامه «شورای برون مرزی ورزش کشور» به هیئت دولت ارائه شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۱۴۴

به منظور اتخاذ سیاست‌های هماهنگ درخصوص دعوت از افراد یا تیم‌های خارجی به داخل یا اعزام افراد یا تیم‌های ورزشی به مسابقات رسمی، آیین‌نامه «شورای برون مرزی ورزش کشور» به دولت ارائه شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، براساس بند (۱۷) بخش (الف) ماده (۴) قانون اهداف و وظایف وزارت ورزش و جوانان، شورای برون مرزی این وزارت به منظور بررسی پیشنهادات واصله از سوی کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی، ادارات کل استان ها و حوزه ستادی، واحدهای تابعه وزارت ورزش، سایر سازمان ها و نهادهای کشوری تشکیل می شود.

 

اتخاذ و اعمال سیاست های هماهنگ و منطقی درخصوص دعوت از افراد یا تیم های خارجی به داخل کشور و یا اعزام افراد یا تیم های ورزشی به رویدادها و مسابقات رسمی (اعم از بازی های آسیایی، پاراآسیایی، مسابقات قهرمانی آسیا، بازی های المپیک، پارالمپیک، مسابقات جهانی و بین المللی)، اردوهای تدارکاتی، کنگره ها، سمینارها، نمایشگاه ها، کلاس ها و کلینیک های ورزشی بین المللی، مهمترین محورهای فعالیت این شورا را تشکیل می دهند.

درحال حاضر وزارت ورزش و جوانان به استناد بند فوق، آیین نامه «شورای برون مرزی کشور» را پس از بررسی پیشنهادات واصله از سوی کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک، فدراسیون های ورزشی، ادارات کل ورزش و جوانان استان ها و کلیه واحدهای ذی ربط و پس از تصویب در شورای معاونان این وزارت، به هیئت دولت ارائه نموده است.

گفتنی است، این پیش نویس پیشنهادی مراحل بررسی خود را در کمیسیون فرهنگی هیئت دولت طی می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز