خبرگزاری کار ایران

میرزایی در گفت‌وگو با ایلنا:

برگزاری تجمع اعتراضی نسبت به سفر گروسی تاثیر مثبتی بر حل مشکلات و معیشت مردم ندارد/ خوب است مردم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری عقاید این گروه‌ها را بشناسند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۲۰۴۸

یک نماینده سابق مجلس گفت: حداقل فایده تحرکات جریان تندرو این است که مردم افکار و دیدگاه‌های این جریانات و پیشنهاداتشان برای اداره امور، حل مسائل و مشکلات کشور در عرصه‌ روابط خارجی را بدانند.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های تهران در واکنش به سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس انرژی اتمی، گفت: به‌نظر من حرکت دانشجویان ایرادی ندارد، اگر یک طیف و گروه اینگونه فکر می‌کنند که با این روش‌ها منافع ملی و منافع مردم تامین می‌شود خوب است که نظرات و عقاید خود را بگویند تا عاملی شود برای اینکه مردم دیدگاه این‌ها و جریانی که پشتوانه این‌ها است را بشناسند.

وی افزود: اتفاقا چون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری هم هستیم، خیلی خوب است که مردم افکار و دیدگاه‌های این جریانات و پیشنهاداتشان برای اداره امور، حل مسائل و مشکلات کشور در عرصه‌ روابط خارجی را بدانند؛ این حداقل فایده این کار است.

فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ادامه اظهار داشت: اما اینکه این رفتار و موضع‌گیری‌ها فارغ از اینکه این افراد مطابق قانون حق دارند که نظر خود را بگویند و نظر بدهند. من به شخصه این دیدگاه و روش را روشی که بتواند منافع ملی و مصالح کشور را تامین کند، نمی‌دانم.

وی افزود: مهمترین دغدغه‌ای که این گروه‌ها در مورد آن صحبت می‌کنند و نسبت به آن دغدغه دارند، معیشت مردم است؛ اما اینکه این شعارها و رویکردها به حل مشکلات معیشتی کمک کند من دراین زمینه شک دارم و نظرم این است که نه‌تنها مشکلاتی را حل نمی‌کند بلکه به مشکلات معیشتی مردم دامن می‌زند.

میرزایی درخصوص راه‌های جایگزین پیشنهادی از سوی این گروه‌ها، خاطرنشان کرد: به‌نظر می‌رسد که پیشنهادی ندارند و پیشنهاد‌شان مقاومت است؛ اما به هرحال مقاومت یک دوره‌ای دارد، شما باید بگویید و معتقد باشید که بعد از هر مقطع مقاومت، کاری را انجام دهید یا راهی را در پیش گیرید که منافع مردم هم تامین شود.

وی در پایان گفت: شما در یک دوره‌ای می‌گویید که مردم، کمربند‌ها را ببندید و این میزان هزینه را تحمل کنید و بعد از آن فلان گشایش ایجاد می‌شود؛ اما متاسفانه ما با این رویکردی که این طیف دارند گشایش نمی‌بینیم و صرفا هزینه تحمیل می‌شود.

به گزارش ایلنا، گروهی تحت عنوان دانشجویان دانشگاه‌های تهران امروز همزمان با سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی به تهران، در مقابل سازمان ملی انرژی اتمی تجمع کردند و با در دست داشتن پلاکاردهایی خواستار اخراج بازرسان آژانس شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز