خبرگزاری کار ایران

ابوشریف:

ایران تنها کشوری است که خارج از دایره غربی‌ها در راستای حمایت از فلسطین اقدام می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۱۵۸۱

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین با اشاره به اینکه رژیم صهیوینستی از اصلی ترین دشمنان ایران و کشورهای مسلمان است، گفت: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری هست که خارج از دایره آمریکایی ها و غربی ها در راستای حمایت از فلسطین اقدام می کند.

به گزارش ایلنا، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در مراسم گرامیداشت سالروز افتتاح سفارت فلسطین در تهران اظهار کرد : این روز از ایام الله است و یکی از نتایج تحول بنیادی و حقیقی در ایران است. انقلاب ایران در میان ده ها انقلاب دیگر تفاوت بارزی دارد. ترامپ و دیگر جانشینان او در پی این هستند که انقلاب ایران را سرنگون ساخته و از بین ببرند.

وی افزود: در راه این انقلاب شهدای زیادی داده شده اما خوشبختانه پس از گذشت ۴۲ سال از انقلاب ایران می بینیم که جمهوری اسلامی قدرت قابل ملاحظه ای دربرابر قدرت های غربی کسب کرده است. ایران در زمان شاه بخشی از پروژه های غرب بود و شاید بدتر از آن اما پس از انقلاب از آن خروج کرد و علیه آن شد.

ابوشریف با بیان اینکه رژیم صهیوینستی از اصلی ترین دشمنان ایران و کشورهای مسلمان است، گفت: فلسطین بخشی از امت اسلامی است و اسرائیل غده سرطانی است و قصد دارد فساد در این امت به وجود آورد. الان علیه ایران فشارهای زیادی وجود دارد تا آن را به عقب بازگردانند. 

وی خاطر نشان کرد: فلسطین نمی تواند در سایه توافق اسلو به وحدت برسد. هچ مشکلی بین جهاد اسلامی و محمود عباس وجود ندارد تنها چیزی که در این رابطه بایستی رعایت شود این است که دور مذاکره با آمریکا و رژیم صهییونیستی خط کشیده شود.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین ادامه داد: در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران تنها کشوری هست که خارج از دایره آمریکایی ها و غربی ها در راستای حمایت از فلسطین اقدام می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز