خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان عدالت و آزادی در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد؛

جزئیات برگزاری پانزدهمین کنگره سالانه و سیاست‌های انتخاباتی این حزب/ از بیانات رهبری استقبال می‌کنیم/امیدواریم دغدغه‌های ایشان مورد توجه مسئولان انتخاباتی باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۷۰۲

عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی جزئیات برگزاری پانزدهمین کنگره سالانه این حزب در روز جمعه یکم اسفند ماه را تشریح کرد.

رضا سالیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص مجمع سالانه این حزب، گفت: پانزدهمین کنگره سالانه سازمان عدالت و آزادی، جمعه یکم اسفندماه و در ساعت ۹ صبح با حضور اعضای حزب در سراسر کشور برگزار خواهد شد. با توجه به شرایط پیش آمده ناشی از پاندمی ویروس کرونا و شرایط پیش آمده ناشی از محدودیت‌های فیزیکی، این کنگره طبق دستورالعمل‌های وزارت کشور در بستر مجازی برگزار می‌شود که برای‌مان تجربه‌ی جدیدی در این باب خواهد بود.

وی با بیان اینکه در این کنگره انتخابات درون حزبی نخواهیم داشت، تصریح کرد: این کنگره جهت تقویت ارتباط بین اعضا، ارتقا مباحث تشکیلاتی سازمان و تعیین خط مشی ها و سیاست های انتخاباتی حزب با توجه به دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا که در سال آینده برگزار می‌شوند خواهد بود.

سالیانی درباره سیاست انتخاباتی سازمان عدالت و آزادی نیز بیان داشت: بطور قطع تصمیم در این رابطه از درون کنگره پانزدهم و پس از استماع نظرات اعضا و تصویب آن مشخص خواهد شد لیکن تاکنون مشی سازمان عدالت و آزادی مشارکت فعالانه در امر مهم و تاثیرگذار انتخابات بوده است اما بالطبع این مشارکت مستلزم فراهم سازی زمینه‌هایی است که بخش مهمی از آن برعهده نهادهای دخیل در امر انتخابات مانند شورای نگهبان قرار می‌گیرد که زمینه و امکان حضور و بروز سلیقه‌های مختلف از جمله احزابی مانند ما را فراهم کنند؛ اما در مجموع طبق مشی گذشته سازمان ما پس از رایزنی و مشورت با سایر همفکرانمان در جبهه اصلاحات و جمع‌بندی و تصمیم‌گیری درون حزب در مورد انتخابات و نحوه مشارکت تصمیم گیری خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز درخصوص انتخابات سال آینده، گفت: از بیانات رهبری در لزوم برگزاری انتخابات پرشور و مشارکت عمومی مردم برای انتخاب کاندیدای شایسته استقبال می‌کنیم و امیدوار هستیم بیانات ایشان مورد توجه جدی و عملی متولیان امر انتخابات  اعم از مسئولین نظارتی و اجرایی قرار گیرد تا زمینه و لوازم مشارکت حداکثری مردم را که مهمترین آن حضور کاندیدا‌های گروه‌ها و سلیقه‌های مختلف است، فراهم کنند. معتقدیم علاج بسیاری از مشکلات حال حاضر کشور از جمله معضلات اقتصادی و اجتماعی مردم در امکان و مشارکت بالای مردم و احترام به فرد منتخب و برنامه‌های تایید شده توسط مردم است. هر اقدامی که این مشارکت را تقلیل دهد در مقابل این نگاه قرار دارد. امیدواریم آنچه در انتخابات مجلس یازدهم گذشت و موجب کاهش تامل برانگیز مشارکت مردم گردید که اینک شاهد نتایج آن هستیم، در انتخابات‌های پیش روی تکرار نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز