خبرگزاری کار ایران

قنبری در نوزدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری:

صدای احزاب به خوبی شنیده نمی‌شود و این مشکل به مسأله قانون احزاب باز می‌گردد/ احزاب پیمانکار انتخابات هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۶۱۵

عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری گفت: ما در حزب مردم سالاری همیشه نظرات و دیدگاه‌های خود را درباره مشکلات کشور به اشکال مختلف ابراز کرده‌ایم اما متأسفانه مانند سایر احزاب صدای حزب ما نیز به خوبی شنیده نمی‌شود و این مشکل به مسأله قانون احزاب باز می‌گردد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داریوش قنبری در نوزدهمین کنگره حزب مردم سالاری، اظهار کرد: برگزاری این کنگره، فرصت مناسبی است تا مسائل و مشکلات روز کشور مدنظر قرار بگیرد و همچنین مواضع حزب ارزیابی شود. 

این عضو شورای مرکزی حزب مردم سالاری افزود: به هرحال برگزاری کنگره فرصت بسیار مناسبی است که ما ببینیم به چه شکلی توانستیم در فضای سیاسی کشور مؤثر واقع شویم.

وی با بیان اینکه ما از جمله احزابی هستیم که دارای عنوان رسمی هستیم، گفت: در خصوص مشکلات کشور همیشه حزب نظرات و دیدگاه‌های خود را به اشکال مختلف ابراز کرده است. مانند سایر احزاب صدای حزب ما نیز به خوبی شنیده نمی‌شود و این مشکل به مسأله قانون احزاب باز می‌گردد.

این فعال سیاسی اصلاح طلب ادامه داد: در زمان انتخابات معمولاً از ما انتظار دارند که در عرصه انتخاباتی حاضر شویم. به قول یکی از دوستان، ظاهراً ما پیمانکار انتخابات هستیم. باید در این نحوه فعالیت احزاب تجدید نظری صورت بگیرد.

قنبری تأکید کرد: با توجه به انتخابات ریاست جمهوری سال آینده، احزاب اصلاح طلب باید با برنامه منسجمی حرکت کنند تا مسائل و مشکلات گذشته را شاهد نباشیم و از اشخاصی که احساس تعهدی به برنامه‌های اصلاح طلبانه ندارند، حمایت نشود.

این عضو حزب مردم سالاری اظهار کرد: مسأله مطالبات انباشته شده مردم و وعده‌های عملی نشده و مشکلات اقتصادی بی‌شمار را پیش رو داریم که اینها منجر به مشارکت کم مردم در انتخابات سال ۹۸ شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با وجود همه این مسائل و مشکلات چاره‌ای جز مشارکت وسیع و گسترده در انتخابات وجود ندارد. مردم باید در نظر داشته باشند که تفاوت حضور و عدم حضورشان برای انتخابات تفاوت مجلس یازدهم با مجالس ادوار گذشته است. بنابراین احزاب باید مردم محور حرکت کنند و مسائل مد نظر مردم را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز