خبرگزاری کار ایران

خرازی مطرح کرد:

لزوم وضع محدودیت‌های سختگیرانه کرونایی به مدت دو هفته/کشورهای موفق نشان داده‌اند اقدام به‌موقع نقش حیاتی در کنترل همه‌گیری دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۵۲

دبیرکل حزب ندای ایرانیان در صفحه اینستاگرام خود ضمن ابراز نگرانی از احتمال آغاز موج جدید همه‌گیری کرونا از لزوم اعمال محدودیت‌های سختگیرانه سخن گفت.

به گزارش ایلنا، سید محمد صادق خرازی دبیرکل حزب ندای ایرانیان در  اینستاگرام خود پیشنهاد داد به مدت دو هفته محدودیت های سختگیرانه کرونایی اعمال شود‌.

متن کامل این یادداشت به شرح زیر است: 

موج جدید و خطرناکی از همه‌گیری کرونا آغاز شده است. این‌بار با ویروسی جهش یافته مواجهیم که هم از نظر شدت همه‌گیری و هم به لحاظ شدت بیماری بسیار خطرناک‌تر از قبل است. 

تجربه کشورهای موفق در مبارزه با کرونا نشان داده که اقدام به موقع و نه دیر هنگام، نقشی حیاتی در کنترل همه‌گیری دارد. 

از سوی دیگر در روزهای انتهایی سال قرار داریم و بخش بزرگی از جامعه چشم انتظار رونق نسبی کسب و کارهای خود در بازار شب عید هستند. اگر دولت امروز اقدام به وضع محدودیت‌های سختگیرانه کرونایی ننماید، مجبور است دو تا سه هفته دیگر اقدام به این کار کند اما آن زمان شاید هم برای کنترل بیماری دیر باشد و هم عملا کسب و کارهای شب عید را با تعطیلی مواجه و اقتصاد نحیف خانواده‌ها را ضعیف‌‌تر کند. در آن صورت هم پیاز را خورده‌ایم هم چوب را و هم جریمه داده‌ایم.

اپیدمی را باید با اقدامات پیش دستانه کنترل کرد نه سیاستهای منفعلانه، شعاری و دیر هنگام. همین امروز محدودیت های دو هفته ای را اعلام کنید تا نوروز ۱۴۰۰ به کام ملت تلخ نشود.

تعلل جایز نیست!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز