خبرگزاری کار ایران

بازدید سخنگوی دولت از کارگاه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۴۰۷

سخنگوی دولت از کارگاه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار بازدید کرد.

به گزارش ایلنا، علی ربیعی به همراه حجت‌الله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی و حسین فتح‌آبادی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران به مناسبت روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی از کارگاه کارآفرینی زنان سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی (ره) بازدید کردند. در جریان این بازدید، سخنگوی دولت با زنان شاغل در این کارگاه گفت‌وگو کرد و از نزدیک در جریان چالش‌ها و مشکلات زنان سرپرست خانوار و موانع تولید قرار گرفت.

معاون اشتغال و خودکفایی استان تهران در ارتباط با این بازدید گفت: طرحی که امروز مورد بازدید قرار گرفت خانم سرپرست خانواده‌ای است که به دلیل جدایی تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفت و سال ۹۵ یک وام ۵ میلیون تومانی از کمیته امداد دریافت کرد و یک کار خیاطی با توجه به مهارت خود شروع کرد و در این مدت با سعی و تلاشی که داشته کار خود را توسعه داده و نیروهای بیشتری استخدام کرده است.

وی افزود: در سال ۹۸ وام تکمیلی نیز به این کارآفرین داده شد و تلاش کردیم تا دانش فنی مورد نیاز نیز به این خانم انتقال یابد و خوشبختانه الان ایشان در وضعیتی است که ۱۷ نفر مستقیم و ۱۲ نفر غیر مستقیم برایشان کار می‌کنند. این کارآفرین شلوارهای مردانه و زنانه تولید می‌کند و به دنبال ثبت برند خود است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز