خبرگزاری کار ایران

واعظی در حاشیه جلسه هیأت دولت:

استاندار خوزستان، استاندار خوبی است/ بنای ما بر ادامه دادن سخت‌گیری‌های کرونایی خواهد بود/ تذکر رئیس‌جمهور به وزیر اطلاعات

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۰۱۴۳

رئیس دفتر رئیس جمهور در خصوص انتصاب استاندار خوزستان به ریاست سازمان استاندارد و حواشی پیرامون آن، گفت: استاندار خوزستان با ارزیابی‌های صورت گرفته، استاندار خوبی است. حق نیست که براساس کاغذی که نمی‌دانم چطور از وزارت کشور بیرون رفته است وی را اینگونه قضاوت کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود واعظی در خصوص برنامه دولت برای کرونا و تعطیلات عید نوروز، اظهار کرد: در ارتباط با برنامه نوروزی بنای ما بر این است که تا می‌توانیم سخت‌گیری‌ها را ادامه دهیم و اگر ان شاءالله مردم همراهی کردند، و بتوانیم وضعیت مناسبی در پایان اسفند داشته باشیم، بتوانیم ساز و کار جدیدی در تعطیلات نوروز داشته باشیم تا مردم از تعطیلات استفاده بهتری داشته باشند.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره مصوبه دولت برای لغو انتشار آگهی دولت در مطبوعات افزود: امروز در رابطه با این موضوع بحث و قرار شد بند منظور اصلاح شود و به شرایط، قبل باز گردد.

وی در خصوص انتصاب استاندار خوزستان و حواشی پیرامون آن، گفت: در ارتباط با استاندار خوزستان ارزیابی ما در ریاست جمهوری بدین صورت است که معمولا وزارت کشور، استانداران را در موضوعات مختلف مانند سرمایه گذاری، امنیتی، ارتباط با مردم و ... بررسی می‌کند. استاندار خوزستان با همان ارزیابی‌ها استاندار خوبی است. حق نیست که براساس کاغذی که نمی‌دانم چطور از وزارت کشور بیرون رفته است را اینگونه قضاوت کرد.

رئیس دفتر رییس‌جمهور در مورد اظهارات محمود علوی پیرامون فتوای رهبر انقلاب گفت:  موضع نظام و دولت تغییر پیدا نکرده و فتوای رهبری به قوت خود باقی است و این فتوا چیزی نیست که با یک حرف تغییر کند.

واعظی در پاسخ به این پرسش که آیا روحانی در این زمینه به وزیر اطلاعات تذکری داده است، افزود :بله.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز