خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

برگزاری بیست و هشتمین مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۸۷

دبیر تشکیلات و مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران از برگزاری بیست و هشتمین مجمع این انجمن خبر داد.

هادی عبداللهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام خبر برگزاری بیست و هشتمین مجمع این انجمن گفت: مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی  ایران با حضور شخصیتهای سیاسی و اجرایی و صنفی کشور و اعضای انجمن در سراسر کشور  و با پاسداشت ایثارگری‌های شهدای جامعه پزشکی کشور در ایام یکساله اخیر و در همه‌گیری بیماری کرونا بصورت عمدتا مجازی و با تعدادی محدود از اعضای شورای مرکزی انجمن با  رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی در کانون توحید برگزار می شود. 

وی افزود:  جلسه مجمع  صبح روز جمعه اول اسفند از ساعت ۱۰  تا ۱۲ و با سرود ملی و قرائت قران کریم و همچنین گزارش دبیرکل انجمن آقای محمدرضا ظفرقندی آغاز خواهد شد و سپس سخنرانان به ایراد  سخنرانی خواهند پرداخت. اولین سخنران مدعو به مسائل کشور در گذشته و حال خواهند پرداخت و سخنران دیگر که  ویژه خواهند بود، بصورت اختصاصی درمورد مسائل یکساله جامعه پزشکی و همچنین اتفاقات اخیر و پیشروی کشور به سخن خواهند پرداخت.

وی ادامه داد: در ادامه پانل سیاسی خواهد بود  که در عصر وشب روز جمعه اول اسفند  از ساعت ۱۸ لغایت ۲۰  با حضور سه تن  از تحلیل گران و کارشناسان سیاسی و اجتماعی کشور در مورد انتخابات ریاست جمهوری و ابعاد مختلف در داخل و خارج  آن به ایراد سخن و تحلیل خواهند پرداخت و در پایان به سوالات  اعضای حاضر پانل  پاسخ داده خواهد شد.

دبیر مجمع انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران گفت: لازم است تاکید کنم که برنامه پانل صنفی قبل از افتتاحیه و مجمع در روز  پنج شنبه ۳۰ بهمن از ساعت ۱۸ تا ۲۰/۳۰ برگزار می‌شود که در مورد مسایل و مشکلات جامعه پزشکی در دوره بیماری کوید۱۹  و همچنین واکسیناسیون کرونا، تعرفه‌های پزشکی، مالیات پزشکان و همچنین نسخ الکترونیک و مسائل بیمه‌ای با حضور مسولین نظام پزشکی و بیمه تامین اجتماعی و وزارت بهداشت برگزار خواهد شد و در این پانل به سوالات اعضای انجمن و دیکر میهمانان شرکت کننده  از جامعه پزشکی پاسخ داده می‌شود. 

وی افزود: بخاطر شرایط محدودیت، برگزاری مجمع امسال به صورت مجازی خواهد بود؛ برنامه افتتاحیه و مجمع صبح جمعه است ولی پانل‌های سیاسی و صنفی  جدا برگزار می‌شود.

عبداللهی در پایان گفت: قطعنامه مفصل این تشکل هفته آینده درباره مسائل جاری کشور و در زمینه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و مسائل یکسال گذشته و پیش روی جامعه پزشکی کشور صادر خواهد شد که به تمام خبرگزاری‌های کشور ارسال می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز