خبرگزاری کار ایران

صبح امروز انجام شد؛

استقبال از ناوگروه روسیه در رزمایش مرکب دریایی ایران-روسیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۹۵۱۵

آیین استقبال از ناوگروه روسی شرکت کننده در رزمایش مرکب دریایی ایران و روسیه ۲۰۲۱ توسط یک شناور نیروی دریایی ارتش و یک شناور نیروی دریایی سپاه پاسداران برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آیین استقبال از ناوگروه کشور روسیه متشکل از فریگت Stoiky و ناو سوخت‌رسان Kola که برای شرکت در رزمایش مرکب دریایی ایران و روسیه ۲۰۲۱ وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شده اند، توسط دو فروند شناور از نیروی دریایی سپاه و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گفته دریادار دوم غلامرضا طحانی سخنگوی رزمایش مرکب دریایی ایران و روسیه، این رزمایش در منطقه‌ای به وسعت ۱۷ هزار کیلومتر مربع در شمال اقیانوس هند از امروز آغاز می‌شود.

طحانی افزود: یگان های نیروی دریایی برای استقبال از ناوگروه روسیه رفتند و بعد از آیین استقبال در دریا آنها را به موقعیت از پیش تعیین شده هدایت می‌کنیم.

وی یادآور شد: بعد از ظهر امروز برگزاری جلسات توجیهی کل مانور و تشریح فعالیت‌های عملیاتی در سه روز آینده در دریا انجام می‌شود و در کنار آن دستگاه‌های مخابراتی بین یگان‌های شرکت کننده ایران و روسیه چک و بررسی می‌شود.

 بعد از آیین استقبال از ناوگروه روسی، فرماندهان ارشد ناوگروه روسیه برای جلسه توجیهی به بندر شهید بهشتی چابهار منتقل و جلسه توجیهی و انجام هماهنگی‌ها در این بندر برگزار شد.

 رزمایش مرکب دریایی ایران و روسیه با حضور یگان‌های سطحی و پروازی نیروی دریایی ایران و روسیه از امروز سه‌شنبه در شمال اقیانوس هند آغاز می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز