خبرگزاری کار ایران

حسین فلاحی در گفت و گو با ایلنا:

بررسی پرداخت شهریه بالا دانشگاه آزاد توسط دانشجویان در دوران کرونا در کمیسیون آموزش

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۸۷۵

سخنگوی کمیسیون آموزش گفت: در جلسه امروز کمیسیون، نمایندگان انتقاداتی را در خصوص پراختی‌ها به هیأت علمی و شهریه بالای دانشجویان دانشگاه آزاد مطرح کردند.

احمد حسین فلاحی در گفت و گو با خبرنگار درباره جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:جلسه امروز کمیسیون با حضور محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و معاونان وی به منظور ارائه گزارش عملکرد آن دانشگاه به کمیسیون برگزار شد و در این نشست علاوه بر گزارش عملکرد، نمایندگان نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای ادامه داد: نمایندگان به موضوعات مختلفی از جمله میزان پایین بودن حقوق اعضای هیأت علمی، کارکنان و رقم بالای شهریه دانشجویان به ویژه در دوران کرونا انتقاد داشتند.

وی افزود: البته تحولات مثبتی در دوره مدیریت آقای طهرانچی رقم خورده که نمایندگان نیز به این موضوع اشاره داشتند. همچنین  برخی از نمایندگان برای کمک به دانشگاه آزاد، موضوع پرداخت مطالبات دولتی به ویژه از سازمان بهزیستی و بنیاد شهید به این دانشگاه را مطرح کردند.

حسین فلاحی با بیان این که پیشنهاد شد که این بدهی‌ها از طریق تهاتر پرداخت شود، رقم بدهی بخش دولتی به دانشگاه آزاد بالغ بر ۲ هزار میلیارد تومان تخمین زده شد و قرار شد کمیسیون آموزش مجلس موارد مطرح شده در جلسه امروز را از سایر دستگاه‌های مسئول پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز