خبرگزاری کار ایران

با تصویب نمایندگان مجلس؛

مددجویان، معلولان و ایثارگران از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی برای یک بار و برای یک واحد مسکونی معاف شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۵۹۹

نمایندگان مردم در خانه ملت مصوب کردند که مددجویان، معلولان و ایثارگران از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی برای یک بار معاف شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه صحن علنی امروز یکشنبه ۲۶ بهمن در جریان رسیدگی به طرح جهش تولید وتامین مسکن، نمایندگان مجلس ماده ۱۶ این طرح را تصویب و ماده ۱۷ آن را به کمیسیون ارجاع کردند.

براساس ماده ۱۶ این طرح؛ وزارت راه و شهرسازی با اعمال سیاست های تشویقی، مهندسین داوطلب برای ارائه خدمات فنی مهندسی در طرحهای حمایتی تأمین مسکن را معرفی نماید.

در تبصره این ماده آمده است؛ مددجویان، معلولان و ایثارگران با معرفی کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت هزینه خدمات نظام مهندسی برای یک بار برای یک واحد مسکونی معاف هستند و ما به التفاوت آن از محل منابع صندوق ملی مسکن، تأمین و در وجه سازمان نظام مهندسی ساختمان واریز می گردد.

همچنین در ماده ۱۷ این طرح که نمایندگان با ارجاع آن به کمیسیون موافقت کردند آمده است: وزارتخانه‌های نیرو، نفت و ارتباطات و فناوری اطلاعات مکلفند برای کلیه واحدهای مسکونی برنامه های حمایتی مسکن صرفا حق انشعاب را دریافت کنند و حق دریافت هیچ مبلغی بابت تامین و انتقال را ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز