خبرگزاری کار ایران

رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۶۲۹

طی حکمی از سوی وزیر کشور، جواد ناصریان معاون وزارت کشور با حفظ سمت به عنوان عضو ستاد و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ طی حکمی از سوی دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور جواد ناصریان به عنوان عضو ستاد و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور منصوب شد.

بر اساس این گزارش متن کامل این حکم که خطاب به جواد ناصریان،  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور صادر شده است، بدین شرح است:

«با عنایت به عزم و اراده و تاکیدات دولت تدبیر و امید در برگزاری انتخابات با شکوه بر مدار قانون، به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان عضو و رییس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات کشور در امر برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، دومین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و اولین میاندوره ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و برنامه ریزی برای برگزاری انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران، منصوب می نمایم.
 
امید است در پرتو عنایات حضرت حق تعالی و رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری( مدظله العالی) و سیاست های دولت تدبیر و امید، انتخابات ۱۴۰۰؛ با مشارکت حداکثری و در شان ملت بزرگ ایران، در فضایی امن همراه با نشاط و آرامش برگزار و در آن، حقوق انتخاب کنندگان و انتخاب شوندگان به عنوان حق الناس مطابق با مر قانون رعایت شود.
 
با توجه به همزمانی، اهمیت و حساسیت انتخابات پیش رو؛ لازم است با هماهنگی رئیس ستاد انتخابات کشور و اتخاذ تدابیر مناسب، همه تمهیدات و مقدمات لازم فراهم و در زمان مقرر اجرا گردد.
 
عبدالرضا رحمانی فضلی
وزیر کشور»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز