خبرگزاری کار ایران

در پیامی؛

مفتی اعظم کرواسی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۴۸۲

مفتی اعظم و رئیس مشیخت اسلامی کرواسی با ارسال پیامی برای سفیر جمهوری اسلامی ایران در زاگرب؛ ضمن تبریک دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد: انقلاب ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) موجب حفظ شان و منزلت مسلمانان شد و چرخش بزرگی در جایگاه اسلام و مسلمانان در نظام بین الملل ایجاد کرد.

به گزارش ایلنا، متن عزیز حسنوویچ  به پرویز اسماعیلی سفیر ایران در کروسی به این شرح است:

«موجب افتخار است که به جنابعالی و همکارانتان در سفارت و ملت دوست و برادرمان ایران، سالگرد پیروزی انقلاب و برقراری جمهوری اسلامی ایران را صمیمانه تبریک بگوییم. این انقلاب چرخش بزرگی در جایگاه اسلام و امت در نظام بین الملل ایجاد کرد. به واسطه انقلاب اسلامی که توسط مردم ایران و با رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، شان و منزلت مسلمانان حفظ شد. و همراه با عزت و اعتماد به نفسِ متکیِ بر مبانی اسلام، چارچوب مردمسالارِ توسعه جمهوری اسلامی ایران ساخته شده و می شود.
من به عنوان یک مسلمان و نیز به نمایندگی از جامعه مسلمانان کرواسی در جشن و افتخار برادران و خواهران خود در جمهوری اسلامی ایران شریک می شویم و  از درگاه الهی برای حفظ این میراث معاصر، استحکام جمهوری اسلامی و سلامتی و سعادت ملت ایران دعا می کنیم.
با ابراز احترامات فائقه و تشکر از همکاری فوق العاده جنابعالی.
دکتر مفتی عزیز افندی حسنوویج
رئیس مشیخت اسلامی کرواسی»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز