خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش:

شهید صیاد شیرازی الگویی برای فرماندهی و مدیریت در همه ابعاد است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۴۶۷

فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی دارای شخصیت والا و از اسطوره‌های ملی کشورمان است، گفت: شهید صیاد شیرازی الگویی برای فرماندهی و مدیریت در همه ابعاد است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم خلبان علیرضا رودباری در اختتامیه ۱۹ دوره کلاس‌های تئوری معارف جنگ ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ویژگی‌های شهید صیاد شیرازی، اظهار کرد: کتاب های زیادی درباره شهید صیاد شیرازی به چاپ رسیده است.  صیاد شیرازی دارای شخصیت والا و از اسطوره های ملی کشورمان است و سخن گفتن درباره شهید صیاد شیرازی کاری بس دشوار بوده و برای شناخت هویت آن شهید عزیزمان راه زیادی داریم.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری با تاکید بر اینکه شهید صیاد شیرازی الگویی برای فرماندهی و مدیریت در همه ابعاد است، خاطر نشان کرد: ما مدیون شهدا هستیم و هر چه داریم به برکت مجاهدت ها و خون شهدا بوده و  امیدواریم  بتوانیم راه شهدا را ادامه دهیم.

لازم به ذکر است که در روز اختتامیه این دوره از معارف جنگ پیشکسوتان دوران دفاع مقدس با حضور در محل دوره به سوالات دانشجویان دانشگاه هوایی به صورت پرسش و پاسخ جواب داده و در پایان مراسم با حضور فرماندهان و اساتید دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری از نفرات برتر این دوره تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز