خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

نیروی پدافند هوایی ارتش، چتر امنیتی یگان‌های سطحی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۴۶۶

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به توانمندی نظامی ایران گفت: جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان شناخته شده و امروز نیروی پدافند هوایی ارتش، چتر امنیتی یگان‌های سطحی است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع دانشجویان ورودی ۹۷ دانشگاه علوم و فنون شهید ستاری، اظهار کرد: مردم و نیروهای مسلح،  کشور عزیزمان را از گزند دشمنان حفظ کردند و لازم است تا جوانان ما از تاریخ پرافتخار خود شناخت داشته باشند و با آن آشنا باشند.

 امیر سرتیپ الهامی با تاکید بر لزوم شناخت ابعاد مختلف مدیریت، افزود: شما جوانان باید ابعاد مختلف مدیریت را بدانید و بشناسید،  چرا که در آینده شما تصمیم گیر خواهید بود.

 وی با اشاره به توانمندی نظامی بالای جمهوری اسلامی در منطقه و جهان گفت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان یک قدرت بزرگ در جهان شناخته شده است. همه تجهیزاتی که در هوا و فضا می تواند ایفای نقش کند در کنترل ارتش جمهوری اسلامی و نیروی پدافند هوایی است، ما اولین کشوری هستیم که با هواپیمای بدون سرنشین تا ارتفاع ۴۷ هزارپا پیش رفتیم و این نشان دهنده قدرت ارتش جمهوری اسلامی است.  

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی با بیان نقش مهم پدافند هوایی در عملیات های نظامی افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش چتر امنیتی یگان های سطحی است.  

امیر سرتیپ الهامی تاکید کرد: در عملیات‌های دوران دفاع مقدس از جمله بازی دراز، بیت المقدس، والفجر ۴ و والفجر ۸ پدافند هوایی نقش مهمی را ایفا کرد،  در این عملیات‌ها ۷۰ هواپیمای جنگی دشمن سرنگون شد.​

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز