خبرگزاری کار ایران

اعتراض موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی نسبت به بیانیه پایانی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۷۳۶۶

موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی به کم‌توجهی به نام و یاد امام راحل در بیانیه پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن، اعتراض کرد.

به گزارش ایلنا، بیانیه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) بدین شرح است: 

 یوم الله بیست و دوم بهمن، همه ساله یادآور پیروزی انقلاب تاریخی ملت بزرگ ایران اسلامی، به رهبری مقتدا و رهبر بی بدیل خویش، امام خمینی (ره) و بهترین فرصت برای تجدید میثاق با آرمان های آن راحل سفر کرده و احیاء نام و یاد ایشان است.

چنانچه بر پایه همین سنت گرانسنگ، هر ساله رهبر معظم انقلاب، سران محترم قوا و اقشار و اصناف گوناگون برای تجدید این پیمان الهی، به حرم مطهر بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی مشرف شده و با ایشان بر سر ادامه راه نورانی انقلاب تجدید عهد و میثاق می کنند.

بدیهی ست در چنین رخداد بزرگی که محور وحدت ملی و فرصتی برای تقویت پایه های مردمی انقلاب و مجالی برای بازخوانی اصول و ارکان سیاست های کلی حاکم بر کشور است، کم توجهی صورت گرفته در بیانیه پایانی راهپیمایی امسال، به نام و یاد امام و تذکار بر تجدید پیمان با آرمان های ایشان ، خطایی ست که حتی در صورت سهو، قابل اغماض نبوده و مستوجب ارایه توضیح و نیز عذرخواهی تنظیم کنندگان آن، از علاقمندان به امام ره و انقلاب بویژه خانواده معظم شهداء و ایثارگران است.

در پایان لازم است همه مسئولان و سیاست‌گذاران کشور را به رجوع همواره به تأکیدات پی در پی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بر زنده نگاه داشتن و احیاء نام، یاد و اندیشه امام راحل توصیه کرده و خطر فاصله گرفتن از این فرمایشات را گوشزد نماییم.

روابط عمومی موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(س)

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز