خبرگزاری کار ایران

بازدید جمعی از مقامات سازمان قضایی نیروهای مسلح از شرکت فولاد خوزستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۶۳۳۲

دادستان نظامی استان تهران به همراه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خوزستان و دادستان نظامی این استان از قسمت‌های مختلف شرکت فولاد خوزستان بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سازمان قضایی نیروهای مسلح، در این بازدید که ۴ نفر از قضات دادسرای نظامی تهران و معاون اقتصادی و سازندگی سپاه نیز حضور داشتند گزارشی از فعالیت ها و طرح های تحقیق و پژوهش شرکت فولاد خوزستان و برخی از چالش های حقوقی و موانع تولید توسط مدیران این مجموعه صنعتی ارائه شد.

غلامعباس ترکی دادستان نظامی استان تهران در جمع مدیران این شرکت اظهار داشت: راهبرد دستگاه قضایی حمایت و پشتیبانی حقوقی و قضایی از تولید و اشتغال است و رئیس قوه قضاییه نیز بر این موضوع تأکید دارند.

وی تصریح کرد: سازمان قضایی نیروهای مسلح در حدود مأموریت خود، آماده هرگونه مساعدت و پیگیری جهت رفع موانع احتمالی تولید داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی است.

معاون اقتصادی و سازندگی سپاه در این نشست، از تلاش های دادسرای نظامی تهران به منظور حمایت از حوزه تولید و سازندگی تقدیر و تشکر کرد.

شرکت فولاد خوزستان بزرگترین عرضه کننده شمش فولاد و دومین مرکز تولید فولاد خام در کشور است.

این مجموعه صنعتی اولین مجتمع تولید آهن و فولاد کشور به روش احیاء مستقیم و کوره قوس الکتریکی است که در ۱۲ فروردین سال ۱۳۶۸ به دست مبارک مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری ایشان افتتاح شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز